گوشی میت ۵۰ هواوی اوایل پاییز وارد بازار می‌ شود

طی ماه‌های گذشته، برخی از گزارش‌ها ادعا می‌کردند که هواوی دیگر قصد ندارد پرچمدار دیگری را پس از سری P۵۰، که در ماه ژوئیه عرضه شد، عرضه کند، اما به نظر می‌رسد خبر‌ها تغییراتی را شامل می‌شوند

گوشی میت ۵۰ هواوی اوایل پاییز وارد بازار می‌ شود

احتمالات پیشین بر اساس محدودیت‌های ایالات متحده علیه هواوی و محدودیت‌های زنجیره تامین مطرح می‌شد.

اکنون یک گزارش جدید از یک کارشناس ارشد DSCC (Display Supply Chain Consultants) مدعی است که پرچمدار سری میت هنوز برای انتشار در سه ماهه چهارم سال جاری برنامه ریزی شده است. به گفته این کارشناس، داوین نارنجو، (از طریق فناوری سریع) هواوی سری میت ۵۰ را در ماه اکتبر (مهر/آبان) عرضه می‌کند.

قرار است یک رویداد رونمایی جهانی در ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) ساعت ۱۵ به وقت محلی برای هواوی برگزار شود. اگرچه این شرکت فاش نکرده است که قصد دارد کدام دستگاه را در ماه اکتبر عرضه کند، اما این تصور را داریم که هواوی قصد دارد سری P۵۰ را برای بازار‌های جهانی خارج از چین عرضه کند.

گوشی  میت ۵۰ هواوی اوایل پاییز وارد بازار می‌شود

تیزر هفته گذشته این شرکت، دستگاهی را نشان داد که به نظر می‌رسد P۵۰ Pro باشد، اما این گزارش سوال می‌کند که آیا می‌تواند سری آینده Mate باشد. با بازرسی دقیق‌تر، پایین‌ترین نقطه ضعف دوربین تیزر بالاتر از دکمه تنظیم صدا است، که با سری P۵۰ مطابقت ندارد و ما را به این باور می‌رساند که ممکن است این یک گوشی جدید باشد.

احتمال دارد که عرضه سری جدید میت، بسیار محدود باشد. در حال حاضر ما نمی‌دانیم کدام گزارش‌ها را باید باور کرد. ما فقط می‌توانیم تا ۲۱ اکتبر منتظر بمانیم تا ببینیم هواوی در بازار‌های جهانی چه برنامه‌ای دارد.

اطلاعات زیادی درباره زیبایی و طراحی سری میت در دست نیست، اما ما انتظار داریم که شاهد تنظیمات دوربین مشابه یا بهتر از سری هواوی P۵۰ باشیم. این امکان برای تراشه‌های کوالکام نیز وجود دارد، زیرا هواوی موفق به عرضه مدل وانیلی P۵۰ با اسنپدراگون ۸۸۸ شده است.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها