ماجرای تزریق خون مرغ به کودکان چینی

کودکان چینی جزو پرتلاش ترین کودکان جهان هستند و به جرات پشتکار بالای آنها همیشه مورد تحسین بوده اما برخی از اقدامات انجام شده برای این کودکان مقبول نیست.

ماجرای تزریق خون مرغ به کودکان چینی

والدین چینی که می خواستند فرزندان شان یک شخص فوق العاده قوی و موفق در هر زمینه ای باشد، به روش عجیبی روی آوردند که باعث شد به آن ها اصطلاح خانواده مرغی بدهند. والدینی که بنا به دلایل خاص خود، اقدام به انجام روشی که جزئیاتش را در بخش گوناگون نمناک خواهید خواندف میکردند.

ماجرای تزریق خون مرغ به کودکان چینی

خانواده مرغی یک استایل دیوانه وار از والدین هایی است که در آن خون مرغ را به فرزندان تزریق می کنند تا همه مشکلات و بیماری آن ها از جمله ناباروری، سرطان و کچلی بهبود پیدا کند.

استروئید های موجود در خون مرغ همچنین باعث افزایش فعالیت در کودکان می شود و موجب می گردد که آن ها در زمینه های تحصیلی و همچنین ورزش به شدت موفق باشند. به این فرزندان بچه مرغ گفته می شود. این روش نسبتاً در کشور چین رایج است و در شهر هایی از جمله بیجینگ و شانگهای رواج بیشتری دارد. این روش کمی شبیه به والدین هلی کوپتری است که در آمریکا وجود داشت.

آن ها در این روش باور و عقاید خاصی داشتند و بر این عقیده بودند که یک مدرسه کافی نیست و نمره خوب هم کافی نیست، بلکه همه چیز باید با هم مساوی باشد و بچه ها باید بتوانند در همه زمینه ها بدرخشند. در واقع انتظار بیش از حد از فرزندانشان داشتند و برای همین به چنین روش های عجیب و غریبی روی آورده اند.

عوارض فشار بیش از حد والدین چینی به فرزندانشان

اکنون گزارشات از کشور چین نشان می دهد که افسردگی بین نوجوانان این کشور به شدت افزایش پیدا کرده است. مطالعاتی هم نشان می دهد که 25 درصد نوجوانان چینی از افسردگی رنج می برند و 7.4 درصد افسردگی شدید دارند.

نرخ نزدیک بینی در بین کودکان چینی هم بالاترین حد ممکن در کل جهان است. 71 % بچه ها در دوره راهنمایی و 81 درصد بچه های دبیرستانی تقریباً در وضعیت خطرناکی هستند.

در واقع رقابت بین فرزندان چین بسیار زیاد است و علت آن هم تربیت خانواده ها است که می خواهند همیشه فرزندانشان در این رقابت بدرخشند و رویا ها و آرزوهای شان برای فرزندان تمام ناشدنی است.

منبع: نمناک

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها