معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر:

ساخت پست تامین برق گرگان به پیمانکار جدید واگذار می‌شود

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: اجرای پروژه پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت گرگان در روستای مریم‌آباد این شهرستان به دلیل ناتوانی پیمانکار برای اجرای تعهد در زمان مقرر به مناقصه گذاشته می‌شود.

ساخت پست تامین برق گرگان به پیمانکار جدید واگذار می‌شود

غلامعلی رخشانی‌مهر روز شنبه در بازدید از این پروژه اظهار داشت: پیمانکار قبلی به علت گرانی مصالح ساختمانی در مهلت مقرر قادر به انجام تعهد خود نشد که تلاش می کنیم با واگذاری به پیمانکار جدید در مهرماه، ادامه احداث این طرح تا قبل از زمستان آغاز گردد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: بهره‌برداری از این پروژه برای سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده اما امیدواریم با تزریق به موقع اعتبار تا قبل از پایان سال آینده فاز اول این پروژه شامل پست ۲۰۰ به ۶۳ وارد مدار شود.

رخشانی‌مهر اضافه کرد: با توجه به این که مصرف برق مردم گرگان کمتر از ۴۵۰ مگاوات است، احداث این پست در کنار وجود پست ۲۳۰ به ۶۳ موجود این شهرستان می‌تواند برق مصارف خانگی، صنایع کوچک‌ و بزرگ ، کشاورزی و سایر بخش‌ها را بدون مشکل تامین کرد.

وی یادآور شد: برای این پروژه با خرید تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای بهره‌برداری نهایی و قرار گرفتن ۱۴ فیدر ۶۳ کیلوولت در مدار، هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار مورد نیاز است.

بازدید از پست ۲۳۰ کیلوولت کردکودی و بندرگز، بازدید از رینگ و پیلون مسیر خوش ییلاق (جاده ارتباطی گلستان - سمنان) و نیز بازدید از پُست ۴۰۰/۶۳ شهر نگین‌شهر در جاده آزادشهر - گنبدکاووس، از برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر به گلستان است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها