پاکدل: انتظار پیروزی برابر ژاپن غیرمنطقی بود/ کویت حرفی برای گفتن نداشت

رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم کویت در مقابل ایران حرفی نداشت و بازیکنان ما مقتدرانه به پیروزی رسیدند و امیدوارم این روند موفقیت بچه‌ها ادامه داشته باشد.

پاکدل: انتظار پیروزی برابر ژاپن غیرمنطقی بود/ کویت حرفی برای گفتن نداشت

علیرضا پاکدل در گفت‌وگویی در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال بانوان در دیدار با ژاپن و کویت اظهار داشت: در بازی اول برابر ژاپن عملکرد بازیکنان خوب بود و با اختلاف تنها سه گل شکست خوردند. انتظار پیروزی مقابل ژاپن داشتن غیر منطقی است. این تیم در دهه اخیر عناوین اول تا سوم آسیا را به دست آورده و در مسابقات جهانی هم عملکرد این تیم مثبت بوده است حتی در المپیک هم بوده است. ژاپن از قطب‌های هندبال بانوان در آسیا و جهان است.

وی در ادامه افزود: از چند ماه قبل تیم بانوان در اردو بوده است و سعی کردیم شرایط خوبی را برای آنها رقم بزنیم. تیم کویت در مقابل ایران حرفی نداشت و بازیکنان ما مقتدرانه به پیروزی رسیدند و امیدوارم این روند موفقیت بچه‌ها ادامه داشته باشد و از این گروه صعود کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال یادآوری کرد: به کادر فنی تاکید کردیم باید بازی به بازی برنامه‌ریزی کنند و روی ذهنیت بچه‌ها کار کنند و هر روز تمرکز بچه‌ها روی بازی پیش‌رو باشد.

وی در خصوص زمان آغاز اردوی تیم ملی هندبال مردان گفت: از فردا لیگ مردان از سر گرفته می‌شود و بعد از پایان این دور از لیگ و یک روز استراحت، اردوی دوم تیم ملی از اول مهرماه در تهران آغاز می‌شود. مانوئل، سرمربی تیم ملی نیز از فردا مسابقات لیگ را از نظر خواهد دید.

پاکدل در خصوص زمان حضور لژیونرها در ترکیب تیم ملی افزود: لژیونرها در نوامبر (آبان) و IHF Dayes به اردو اضافه می‌شوند.

وی در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه گفت: پیگیر برگزاری اردوی تدارکاتی هستیم اما مشکل اول ما این است که به دلیل اینکه در کشور پیک‌ سنگین کرونا بوده و در آمار جهانی جزو چند کشور نخست در فوتی روزانه کرونا بودیم، چند کشوری را که دعوت کردیم، از حضور در ایران امتناع کردند‌. همچنین برای رفتن به سایر کشورها هم‌ همین مشکل را داریم. امیدوارم با گذر از این پیک کرونا و تسریع واکسیناسیون، بتوانیم در این بخش شرایط بهتری را داشته باشیم.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها