خودکشی یک معلم ریاضی در فارس به دلیل مشکلات مالی


26 شهریور 1400 - 20:33
6144bc3891854_2021-09-17_20-33
کانال تلگرامی صنفی معلمان از خودکشی یک معلم ریاضی در استان فارس خبر داد. او خود را حلقه آویز کرد و در اثر مرگ مغزی جانش را از دست داد. اعضای بدن این معلم اهدا شد.

غلامحسین یحیی پور دبیر ریاضی که از مشکلات مالی به ستوه آمده بود، چندی پیش از بانک درخواست ۵۰ میلیون تومان وام کرده بود. اما به دلیل عدم توان مالی، تامین ۵ میلیون تومان سپرده برای پیش شرط وام را نداشته است.

او در نامه ای خطاب به یکی از دوستانش نوشت: «اگر در توانت هست بزرگی کن و یک و دویست فقط برای چهل و هشت ساعت کمکم کن تا وام ریختن، تقدیم می‌کنم. اگر میتونی کمکم کن و دستم بگیر تا با خیال راحت مثل آدم اول مهر بتونم برم کلاس و یه نفس راحتی بکشم».

کانال تلگرامی صنفی معلمان از خودکشی یک معلم ریاضی در استان فارس خبر داد. او خود را حلقه آویز کرد و در اثر مرگ مغزی جانش را از دست داد. اعضای بدن این معلم اهدا شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6144bc3891854_2021-09-17_20-33
26 شهریور 1400 - 20:33

غلامحسین یحیی پور دبیر ریاضی که از مشکلات مالی به ستوه آمده بود، چندی پیش از بانک درخواست ۵۰ میلیون تومان وام کرده بود. اما به دلیل عدم توان مالی، تامین ۵ میلیون تومان سپرده برای پیش شرط وام را نداشته است.

او در نامه ای خطاب به یکی از دوستانش نوشت: «اگر در توانت هست بزرگی کن و یک و دویست فقط برای چهل و هشت ساعت کمکم کن تا وام ریختن، تقدیم می‌کنم. اگر میتونی کمکم کن و دستم بگیر تا با خیال راحت مثل آدم اول مهر بتونم برم کلاس و یه نفس راحتی بکشم».

منبع: اعتماد آنلاین

38

نظرات 76
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
فارس 0 0 پاسخ 1400/6/29 -09:46

یعنی چی به درک من جای خانواده اش بودم اهدا نمی کردم وقتی زنده بود کی بهش کمک کرد که الان اعضایش را اهدا کردن بعد یکی بیاد بگه به درک خجالت اوره نشانه شعور ودرک ادم هست که روبه زواله

کاربر ناشناس 0 2 پاسخ 1400/6/28 -15:16

به درک میخواسته خودکشی نکنه جهنم

قاضی 1400/6/28 -18:02

رای دادنت تو باعث شده‌تورو باید اعدام کرد

reza 2 0 پاسخ 1400/6/28 -07:54

معلمان قطعا یک جای کار می لنگد که مردم اینچنین طعنه می زنند وگرنه هرکسی می داند بالاتر از مقام معلم نیست و من از طرف آنان که بد می گویند عذرخواهی میکنم و خدا یار ونگهدارتان باشد.(همین افراد در دوران کرونا نتوانستند فرزندانشان را در خانه تحمل کنند ممنون که روزی 7 ساعت فرزندان ما را در مدرسه تحمل میکنید)اواز دهل از دور خوش است شما فرزندانتون الان تو صورتتون می ایستند و جوابتان را میدهند اگر بدانید در مدارس چه می گذرد شبانه به دست بوسی معلمان خواهید رفت. شما استرس و اینده یک فرزندتان پیرتان می کند اگر معلم شوید چه میگویید؟مشکلاتی خواهید دید که شاید غم آن را ساعتی بر دل نتوانید تحمل کنید.اینکه شما زبانت دراز است و راحت تایپ میکنید از زحمات معلم هایتان است وگرنه اینجا باید برایتان وویس فعال میکردند نظراتتان را با صحبت بدهید.استغفار کنید

از مردم 1 0 پاسخ 1400/6/27 -23:48

مردم عجیب به ما می گویند که یه بابایی به یه دلیلی که بین اغلب ایرانیان مشترکه فوت شده اینجا معلمین و والدین به جان هم میفتند اگه دولت به خوبی معلم ها رو ساپورت می کرد مطمئنا با آرامش روانی و مالی بهتر می تونستند تدریس کنند و فشار اضافی روی دوش والدین نمی افتاد اینجا هم حق معلمین ضایع گشته و هم حق والدین ولی مسئله چیزی است به شیوه مدیریت مملکت مربوطه که بسیار جدی و مشکل آفرین است.

محمد 1 7 پاسخ 1400/6/27 -13:58

معلمها چه مشکلی دارن در کرونا که کلا تعطیل هستند در غیر کرونا هم کل تابستان یک ماه عید و هزاران کوفت و زهر مار تعطیل هستند از بیکاری زبانشان هم دراز تر شده .

محمد 2 1 پاسخ 1400/6/27 -13:54

خودکشی حرام است انسان تحت هیچ شرائطی اجازه ندارد جانی را که خداوند داده بگیرد.

حسینی 2 4 پاسخ 1400/6/27 -13:29

کسی که از حقش دفاع می‌کنه نه عقده ای هست نه نادان.....وقتی من پنج ساله به جای معلم ها دارم به بچه ام درس یاد میدم معلم خیلی واضح میگه تو خونه با بچه کار کنین وگرنه میافته.......من یک سوالی دارم شما حقوق میگیری پس واسه چی؟؟؟؟ من خسته و کوفته از کار بیرون ومنزل بیام بچه مو درس یاد بدم در حالیکه حقوقش رو شما می‌گیری....من راضی نیستم هر چقدر میخواین توهین کنید من از حقم نمی‌گذرم

معلم 1400/6/27 -13:58

شما برو مدرسه ، پیش مدیر و مشکلت را با لحن آرام و ملایم مطرح کن . مدیر موظف است تدریس معلم و یادگیری دانش آموزان دیگر را بررسی کند و اگر اشکال داشته باشد ، به ایشان تذکر دهد تا اصلاح شود . در ضمن فرزند شما با یک معلم مشکل نداشته بلکه با پنج معلم مشکل داشته ، یعنی همه ی این پنج معلم مشکل تدریس داشته اند و فرزند شما مشکل یادگیری نداشته است ؟ در ضمن من خودم معلم هستم و همیشه از اولیا می خواهم در تدریس دخالت نکنند و آن را به عهده ی من بگذارند و مدام دانش آموزان را تشویق می کنم هر کس درس را متوجه نشده ، بپرسد . مشخص است که شما وظیفه ی تدریس ندارید و این کار بر عهده ی معلم است . در ضمن تدریس در دوران آموزش مجازی برای من بسیار سخت بود . برای آماده کردن تدریس ها و آماده کردن مطالب برای کلاس روزبعد و دیدن تکالیف و ... حداقل 18 ساعت در شبانه روز زمان لازم است و متهم کردن معلم به گرفتن حقوق مفت در زمان آموزش مجازی کمال بی انصافی است . حتما مشکل فرزند خود را بررسی کنید ، چون تدریس وظیفه ی شما نیست . از مدیر یا اداره ی آموزش و پرورش کمک بگیرید .

سارا 2 3 پاسخ 1400/6/27 -13:20

وقتی کامنت ها را می خوانم واقعا متاسف می شوم که در ایران تدریس می کنم و جوانی و سلامتی ام را در این جا از بین بردم . کاش من هم مثل ساحل ( دختر شیرازی ) در آمریکا تدریس می کردم . به همه ی کسانی که می خواهند این شغل را انتخاب کنند ، توصیه می کنم اشتباه مرا تکرار نکنند و اگر به معلمی علاقه دارند ، به دوبی ، آمریکا ، آلمان و ... فکر کنند . این جا هر چقدر هم زحمت بکشید یک عده نا آگاه یا مزدور هستند که زحمات شما را زیر سوال می برند و خستگی به تنتان می ماند . از من گفتن بود .

دل آزرده 2 1 پاسخ 1400/6/27 -13:04

حالا که این طور شد ، امیدوارم هر چه زودتر مدارس باز بشه . مهم نیست چند نفر از دانش آموزان بمیرند ، مهم این است که دیگر به معلم نگویند دو ساله تعطیل هستند .

حجت کرمی 4 4 پاسخ 1400/6/27 -11:46

من کارشناس مالیم تو یه شرکت کار میکنم که ماهی نزدیک به ده تومن میگیرم کاش میشد یکی از معلما جاشو با من عوض میکرد که حقوق من واسه اون باشه و فقط به من 3تومن میدادن و قول میدادم که خیلی عملی و قوی تدریس کنم معلمی تو ایران =عشق و حال

محمدی 1400/6/27 -12:44

من حاضرم جامو با تو عوض کنم . رسمی هستی ؟ من معلم مقطع ابتدایی پسرانه هستم .

کرم حجتی 1400/6/27 -12:57

البته توجه داشته باش که اگه معلم بشی دیگه از بخور و بخور و حق و ناحق کردن و دست بردن در حساب و ... خبری نیست ...

. 1400/6/27 -13:10

عمرا بتونی سی سال با این حقوق دوام بیاری . بیخود لاف نزن . اگه راست میگی برو به یکی از اداره ها و درخواستت رو بگو . اتفاقا الان کمبود معلم دارن . البته نمی دونم چه جوابی می خوای به زنت بدی .

حسینی 1 2 پاسخ 1400/6/27 -11:05

به وحید باهوشه که کودن نیست اصلا و ابدا...........همانطور که اسرائیل در باطن میفهمه ایران از حقیقت دفاع میکنه و این عدالت خواهی رو ستایش میکنه اونهایی که باید بفهمن میفهمن من چی میگم

به حسینی 1400/6/27 -12:54

درک کار و ارزش شغل معلم به هوش و فهم بالایی نیاز دارد . از هر کسی ( افراد عقده ای ) نمی شود انتظار داشت تا آن رادرک کنند .

حرف حق تلخه 1 2 پاسخ 1400/6/27 -09:52

درود به محمد 8و یازده دقیقه... فقط یک معلم میتونه براتون منفی بزنه به خدا جز واقعیت چیزی نگفتید

مسلمان 3 3 پاسخ 1400/6/27 -09:07

آقای محمد 8ویازده دقیقه اگه شما عرضه داشتید معلم میشدید وزحمت میکشیدید شب نخوابی میکردید ودرس میخوندید الان که درس نخوندید وعرضه معلمی رو نداشتید البته معلمی لیاقت میخواد وشما ندارید

داود سهرابی 4 0 پاسخ 1400/6/27 -08:36

واقعا برای این مردم خوب متاسفم

محمد 7 6 پاسخ 1400/6/27 -08:11

اولا خدا رحمتش کنه الان یعنی چی یعنی حقوق معلمان بالا بره ... معلم ها بیکاران توی خونه حقوق میاد بحسابشون ... تازه می‌تونه کار دو و سوم بزنند ... هزار قشر بدبخت تر از معلم ها هم هست که دارند آه رو با ناله سودا میکنند

مسعود 6 2 پاسخ 1400/6/27 -08:10

ای کاش اینکاررونمیکرد،کسی که خدای به این رحمان ورحیمی داره که نبایدبرای چندرقازخودکشی کنه.

حسینی 3 6 پاسخ 1400/6/27 -07:27

به حسنی...........اولا خنگ خودت هستی که تربیت نداری و ندیده توهین میکنی دوم اینکه من به این معلم که خودکشی کرده کاری ندارم چون معلم بچه ی من نبوده دولت باید جوابگو باشه سوم اینکه بچه ی من از نظر هوشی سطح بالایی داره یک ماه مدرسه میرفت هیچی ریاضی یاد نگرفته ونمره بد گرفته بود یک روز باهاش کار کردم همه رو یاد گرفت چطور من که درسها رو باهاش کار میکنم یاد میگیره ولی تو مدرسه یاد نمیگیره صد در صد کوتاهی از معلم بوده

به حسینی بی چشم و رو 1400/6/27 -12:47

اینکه بچه ی تو در کلاس و در جمع یاد نمیگره و نیاز به تدریس خصوصی داره ،حتما یک اختلالی داره .

به حسینی 1400/6/27 -12:51

خیلی نادان و احمقی که فکر کردی معلم ها در دوران آموزش مجازی خوردند و خوابیدند ، از همین جا معلوم میشه که فقط چشماتو می بندی و دهنت رو باز می کنی ...

اوف 1400/6/27 -13:01

صد در صد کوتاهی از بچه ی تو بوده که حواسش جمع نیست یا اختلال بیش فعالی داره ...

حرف حساب 3 3 پاسخ 1400/6/27 -07:10

درود به سید محسن موسوی

سید محسن موسوی 4 11 پاسخ 1400/6/27 -06:59

بسمه تعالی با سلام خودکشی به دلیل ضعف فکر است البته به شغل ربط نداره این فرد اگر روحانی بود زودتر از این خودکشی میکرد چون مشکلات مالی روحانیین با ماهی حداکثر دو ملیون مسلما از یک معلم بیشتر است ما هزاران معلم فرهیخته داریم حالا یک نفر ادای معلمی در می آورده در واقع معلم نبوده چون معلمی شغل انبیاست و معلم واقعی محال است خودکشی کند

حرف حساب 1400/6/27 -13:02

روحانی ها مشکل مالی دارند ؟ اونی که فکر می کنی خودتی ... الان دور دور شماهاست .

حقیقت ی 1400/6/27 -14:02

اصلا روحانی که نباید حقوق بگیرد . روحانی باید خودش یک شغل داشته باشد و کاری انجام دهد و برای آن حقوق بگیرد . نماز خواندن که شغل نیست . همان هم زیاد است که به شماها می دهند . البته خودت هم خوب می دانی که فقط همان دو میلیون نیست ...

عباس ابوالفتحی 8 2 پاسخ 1400/6/27 -06:54

سلام خودکشی کار پسندیده ای نیست... اما اون آدمای بی فکری که میگن معلمان تعطیلات زیاددارن ودوساله توخونه میخورن ومیخوابن معلومه که ذره ای از تعلیم وتربیت وتلاش بی وقفه معلمان دلسوز اطلاع وآگاهی نداره؛اول اینکه درک وفهمش به حدی نیست که ببینه بااین وضعیت کرونا شرایط آموزش مجازی شده واینکه شرایط تدریس مجازی خیلی سختتر ازحضوریه وخیلی چیزای دیگه...البته بهتره انسان تواون زمینه ای که میخواد اظهار نظر وقضاوت کنه کمی شناخت داشته باشه...

حیران 4 3 پاسخ 1400/6/27 -06:23

بشار به سلامت باد...شکند اگر سبوئی....

ناشناس 7 2 پاسخ 1400/6/27 -01:49

کسی ک لیسانس میگیره همین امروز استخدام آپ بشه حقوقش ۳۵۰۰ میشه خالص دریافتی نهایت ۳ تومن و کسی ک ۳۰ سال کارکرده و قراره بازنشست شه نهایت دریافتیش در آپ ۶ یا ۶۵۰۰ البته اگه معلم باشه دوستانی ک ب جامعه فرهنگیان توهین میکنید و دوسال با تدریس مجازی فهمیدید تا مدرسه و معلم نباشه بچه ها درس نمیخونن قضاوت نکنید و بدونید اگر سیستم آموزشی ضعیفه معلم مقصر نیست ساختار آموزش کشور از ریشه مشکل داره اونایی هم ک میگن معلم حقوق مفت میگیره این گوی و میدان بفرما آزمون استخدامی شرکت کنید و بیایید ببینید چ خبره

بله 1400/6/27 -12:59

اونی که نمی فهمه یا خودشو به نفهمی زده ، این حرفها براش فایده ای نداره . خودتو خسته نکن . فراموش نکن اینجا یک کشور جهان سومه . بیشتر از این انتظار نداشته باش .

ناشناس 7 4 پاسخ 1400/6/27 -01:40

باسلام.با عرض تسلیت به خانواده معلم مرحوم شیرازی.خدا رحمتش کنه که مرحوم اعضای بدنش را هم به هفت نفر اهداء کرده است.واقعا از ته قلبم ناراحت شدم که یک معلم مملکت برای پنج میلیون تومان خودکشی کرده است.باتشکر

علیرضا 9 4 پاسخ 1400/6/27 -01:15

مسولین بی لیاقت و بی خاصیت که باعث ایجاد فقر و بدبختی در این کشور شدند ننگ بر شماها.

الهی آمین 7 6 پاسخ 1400/6/27 -00:48

امیدوارم هر کسی که به چنین افرادی طعنه می زند و آنها را مسخره می کند ، در شرایطی قرار بگیرد که چاره ای جز خودکشی نداشته باشد .

ناشناس 9 2 پاسخ 1400/6/27 -00:28

همه مسئولان این کشورباید جوابگو محکمه الهی باشند . میدونم هیچکس از مسئولین حکومت نمیتونه قسر در بره .هیچکدومشون هیچکدومشون . روز قیامت میبینیم .

لال 8 1 پاسخ 1400/6/27 -00:21

درقدیم چه حکیمانه می گفتند علم بهتر است یا ثروت باید با صدای رسا داد زد و با اشاره فریاد بر اورد که ثروت ثروت ثروت چون در جامعه ای که در ان پر از تبعیض و..دهها مورد دیگر ...دیگر برای من و فرزند من جایگاهی وجود ندارد که علم اندوزی کنیم

ایرانی 3 3 پاسخ 1400/6/27 -00:02

مسئولین ما چه گناهی جمعی کردند چه جرمی با هم مرتکب شده اند چه خیانتی همگی در حق مردم کرده اند که از خود نمیتوانند بیرون بیان و وضع اسفبار مردم را ببینند .این همه در هپروت زندگی کردند و در خیالات زندگی کردند و زندگی مردم را روز به روز تنگتر تنگتر کردند کار دشمن است .

فردا 3 2 پاسخ 1400/6/26 -23:54

بعدیش منم

شبنم 16 5 پاسخ 1400/6/26 -23:28

الان یکسری مغز فندقی میگن کار درستی نکرده و بجای پیدا کردن علت گناه راگردن معلم بدبخت می اندازند

کاربر ناشناس 1400/6/27 -07:01

فندق دوست داری

شبنم 1400/6/27 -12:30

کاربر ناشناس تو مغز نخودی هستی

رضا 19 6 پاسخ 1400/6/26 -23:20

پول و نفت مفتی برای سوریه و لبنان هست اما برا معلم ایرانی نیست...

محمد 1400/6/27 -14:03

معلمها چه کرونا باشه چه نباشه همیشه تعطیل هستند پول مفت و حرام زبان معلمها را دراز کرده

یاعلی 6 18 پاسخ 1400/6/26 -23:05

خدادرقرآن فرموده کسی خودش رابکشداورابه سوی آتش میبریم

کاوه 1400/6/27 -00:17

برو بیشتر بیشتر بخوان تا چون مردم بی سواد متعصب در هر مورد نادانسته نمک بر زخم مردم نپاشی.جتم این هموطن معلم اعتبارش و احترامش از منی که الکی نماز شب میخوانم دهها برابر است.

. 1400/6/27 -00:34

ببندش بابا ...

ملول 1400/6/27 -06:59

اونوقت اون خدا نباید ظالم را از بین ببرد؟

کاربر ناشناس 1400/6/27 -07:00

سخن درستی رو درجای نادرستی به کار بردی که منفی گرفتی....وگرنه ماهیت ماجرا رو درست گفتی

ناشناس 1400/6/27 -07:41

کسی که خود کشی می کند ضعیف النفس است حالا فحش هم که بدید ،در آتش جهنم می سوزد حال معلم باشد یا مهندس و...... زمین وزمان رازیر ورو نکنید که کار این فرد را توجیح کنید انسان سالم خودکشی نمی کند انسان با ایمان خودکشی نمی کند من با پول همین معلمی فرزندانم در دانشگاه درس خواننده برایشان خانه تهیه کرده ام ،فقط اگر کمی قانع باشیم ؛فردی می شناسم کارگر است درآمد آن از من هم کمتر است شکر گزار خدا وقانع با فرزندانی که هر کس آرزویش را دارد،وبعضی با درآمد بالا هستند وفقط می نالند وبه زمین وزمان بد وبیراه می گویند پس خود کشی کار انسان ضعیف با افکار متوهم است که باید درمان شود

حسینی 7 26 پاسخ 1400/6/26 -23:04

معلم ها که الان دو ساله تو خونه میخورن میخوابن فشار رو خانواده هست برای یاد گرفتن درس بچه ها..... زمانی هم که کرونا نبود سه ماه سال تعطیل کامل..... آلودگی هوا بود تعطیل..... پنجشنبه ها تعطیل ،مناسبتها تعطیل....قسم میخورم اگر تو این پنج سال اگر خودم همت نمی‌کردم بچه ام تو مدرسه هیچی یاد نمیگرفت و الان در حد یک کلاس اولی هم بلد نبود تو مدرسه مخصوصا تو مدرسه های دولتی هیچی یاد بچه نمیدن من که ازشون راضی نیستم!!!

فرامرز 1400/6/27 -00:22

خدایا عقلی ده تا با مردم زندگی کنیم و با مردم غمگین و شاد شویم.روحش شاد

حسنی 1400/6/27 -00:36

بچت مثل خودت خنگه . وگرنه بچه ی من در همین مدارس عادی درس خوند و خیلی خوب همه چیز را یاد گرفت . مشکل از بچه ی خودته .

سپیده 1400/6/27 -01:09

قضاوت دیگران تاوان داره. کااااش به بچه تون هیچی یاد نمیدادید کاش اول خودتون درس انسانیت میدید که تو خبر مرگ یک جوون یه قشر رو قضاوت نکنید، باور کنید نتیجه ی تک تک حرفهاتون رو خواهید دید شاید روزی فرزند خود شما یا فردی ازنسل شما معلم بشه یک معلم درستکار و فقط به خاطر کارها و فرکانس شما به دنیا مورد ظلم قرار بگیره

سپیده 1400/6/27 -01:09

قضاوت دیگران تاوان داره. کااااش به بچه تون هیچی یاد نمیدادید کاش اول خودتون درس انسانیت میدید که تو خبر مرگ یک جوون یه قشر رو قضاوت نکنید، باور کنید نتیجه ی تک تک حرفهاتون رو خواهید دید شاید روزی فرزند خود شما یا فردی ازنسل شما معلم بشه یک معلم درستکار و فقط به خاطر کارها و فرکانس شما به دنیا مورد ظلم قرار بگیره

منزجر 1400/6/27 -06:27

باشه بهشون میگم دسته جمعی خودشونو بکشن تا خاطر حضرتعالی کاملا آسوده شود .....

وحید 1400/6/27 -10:15

حسینی .راست میگی اگه معلما به وظیفشون عمل کرده بودن. کودنی مثل تورو پرورش نداده بودن

نادر 7 4 پاسخ 1400/6/26 -23:04

به خدا ما کارمندای شهرداری کوهدشت لرستان پنج ماهه حقوق نگرفتیم . از شدت مشکلات مالی نمی‌دونیم چه کار کنیم.

اهورا 1400/6/27 -11:53

آخی ... این همه شهرداری از مردم پول زور می گیره ، به شما حقوق نداده ؟ شما که نانتان در خون مردم است ...

هادی 5 19 پاسخ 1400/6/26 -23:01

معلمی که خودکشی کنه درک و فهم نداره

هدی 1400/6/27 -00:37

تویی که پشت سر مرده حرف می زنی و بدون درک شرایط زندگی مردم حرف مفت می زنی ، تو درک و فهم نداری احمق .

ح آ 6 18 پاسخ 1400/6/26 -22:39

خوشی زده زیر دلشون یارو با ماهی سه تومن ۸ ساعت کار در روز زندگی خوبی داره معلمایی که در سال دو ماه سر کلاس نیستن حقوقشون زیر ۵تومن نیس بازهم حقوق میخوان اخه پول شما از خون این مردم بدست میاد خجالت بکشین معلمای پر رو

؟ 1400/6/27 -11:52

خون مردم ؟ یعنی تو خودت کار می کنی ، از خون مردم حقوق می گیری ، تو ابله و بی سوادی و در کل فامیلتان یک معلم پیدا نمی شود که تو بفهمی آنها هم کار می کنند ،کار آنها با کار تو فرق دارد . تو فقط حمالی را کار می دانی . در ضمن حقوق معلم کف حقوق است و از حمال ها هم کمتر است . خودتان را به خریت نزنید . البته مزدوران مواجب بگیر اولین دشمن معلم هستند .

Gwtwea 11 1 پاسخ 1400/6/26 -22:35

باید تبعیض در حقوق ها در اسرع وقت حل بشه تا کی برخی ارگانها مثل نفت گاز برق و بانک مخابرات و... با بقیه اختلاف حقوق زیاد داشته باشن طرف خدمه بانکه ببین به کجا نرسیده شده تحویلدار و..‌. با چه مزایایی از سپرده مردم به خودشون وام میدن مایه تاسفه

معلم گدا 9 3 پاسخ 1400/6/26 -22:22

ارزش یک معلم از یک سگ تو ایران کمتره اخه کی با حقوق ۵ میلیونی که ۳۰ درصد آن کم میشه کار میکنه یک نگهبان مخابرات یا آبدارچی نفت یا بانک ۹ میلیون خالص میگیره البته بی عرضگی نمایندگان معلمان هم دلیل است وپاچه خواری بعضی همکاران در سر صندوق به خاطر ۱۰۰۰۰۰تومان یا راهپیمایی اخه کدوم دکتر یا کارمند بانک یا مخابرات سر صندوق حاضر میشه

...... 1400/6/27 -00:57

واقعا تندیس ادبی !!!!!!!

مهناز 1400/6/27 -07:45

اول باید به تو درس اخلاق داد

ناشناس 11 1 پاسخ 1400/6/26 -22:06

خود کشی پسندید نیست ولی در ایران فاصله به قدری زیاد شده که عملٱ بعضی وقتا انسان رو به فکر میندازه هر روز هم بدتر میشه

بدون نام 12 0 پاسخ 1400/6/26 -21:17

منم یه وام خواستم بگیرم کل بانک وریختم بهم تا بهم دادن خدا لعنتشون کنه خوب ازاون وام کم میکردن بجای پنجاه تومن چهل وپنج میدادن خاک بر سرهمه مسولین که میبینند و دم از دین و ایمان میزنندگرانی چه برسرمون اورده

کاربر ناشناس 3 16 پاسخ 1400/6/26 -20:43

اول باید به معلم درس داد خودکشی خوب نیست ...

مهدی 1400/6/26 -21:49

تو هم باید یاد بگیری دیگران رو قضاوت نکنی

محمد 1400/6/27 -00:36

آقا مهدی . خودکشی خوب نیست.

کاربر ناشناس 1400/6/27 -00:38

اول یاد بگیر دهنت رو بی موقع باز نکنی . الهی به سرت بیاد .

کاربر ناشناس 3 8 پاسخ 1400/6/26 -20:43

پطور معلم هست که یک میلیون دویست نداشته دست به خود کشی زده

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks