اجتماع هزاران ایرانی در کربلا پیش از پیاده‌روی اربعین

با وجود اینکه حدود ۱۰ روز تا اربعین حسینی باقی مانده و هنوز اعزام‌های رسمی به عراق آغاز نشده است، بسیاری از ایرانیان از راه‌های مختلف خود را به کربلا رساندند.

اجتماع هزاران ایرانی در کربلا پیش از پیاده‌روی اربعین

در حالی که اعزام زائران ایرانی اربعین به عراق آغاز نشده و حتی کمیته اعزام ستاد اربعین هم برای زائران حسینی ویزایی صادر نکرده است، بسیاری از عاشقان حسینی از کشورمان از راه‌های مختلف خود را به کربلا رساندند و برخی دیگر در مسیر پیاده‌روی اربعین حضور یافتند.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • نازنین
    0

    اینها عاشق هموطنان خودشونم نیستن چه برسه به امام حسین اینها پسرخاله های همونهایی هستن که رفتن کنسرت ابی جان خلاصش میشه گفت یک عده افراد پوست کلفت

    نظرات شما -
    • ایمان
      0

      نازنین جان ،از نظر عقلی هیچ تفاوتی میان اینها و شرکت کنندگان در کنسرت نمی بینم .هر دو گروه خودخواه،کج فهم ،بیکار و از علافان جامعه ما محسوب می شوند که جز خود نمی بینند . اگر ذره ای به فکر دیگران بودند در خانه می ماندند تا این چرخه لعنتی از میان برود .عبادت به جز خدمت خلق نیست.

  • ناشناس
    0

    خدا اگر میخواست بشر خود خدا پندار با دانش ناچیز و ناقص خود بجای او برای خودش دین و مذهب بسازه چه نیاز به فرستادن 124 هزار پیامبر با آن همه زجر و شکنجه هایی که از کافران دیدن؟؟؟ بشر ؛ خود خدا پندار که تا کنون به پیامها و هشدارهای خدا پشت و دهن کجی کرده و با ساخته و پرداخته های ذهن ناقص خودش برای خود دین و مذهب درست میکنه و به این ساخته ها تقدس می بخشه خیال میکنه دین خدا بازیچه اس که هر مدعی برای آن اعتقاد سازی کنه و از خدا توقع داشته باشه بپاداش این اعتقاد سازیهای من در آوردی برای استقبال از او توی بهشت فرش قرمز پهن کرده اس ؛ زهی خیال باطل!!!

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    به ایزد گر ما خرد داشتیم کجااین سرانجام بد داشتیم اگر ما واقعا آزاده بودیم و از قیام امام حسین (ع) درس می گرفتیم این سرنوشتمان نبود و باید به او اقتدا می کردیم و زیر بار ظلم نمی رفتیم نه اینکه فقط به سر و سینه بزنیم و اشک ریاکارانه بریزیم...!!!

  • منتقد
    0

    اینها چه فرقی با کسانیکه به کنسرت ابی می روند دارند؟؟؟؟ هر دو گروه پروتکل ها را رعایت نمی کنند و به کشور و مردم ضربه جانی می زنند !!!

    نظرات شما -
    • هموطن
      0

      کسایی که دارند میرن یا واکسن زدن یا لب مرز تست ازشون گرفته میشه در ضمن مثل کنسرت زن و مرد نامحرم چسبیده به هم نیستند

  • عادل
    0

    اینهایی که رفتن بیشترش هم انای هستند زیر پوشش کمیته هستند رفتن زیارت التماس کنند که یارانه بیشتر بشه انشالاه زیارت قبول

    نظرات شما -
    • اصلاح طلب بی غیرت
      0

      موندم این اراجیف چطوری به اون ذهن کثیفت خطور میکنه

  • مهرداد
    0

    من موندم چرا سفرهای استانی به دلیل انتشار کرونا شامل جریمه میشود و وزارت بهداشت از مردم خواشمند است که از سفر پرهیز کنند ولی سفر به کربلا بلامانع میباشد!!!

  • رضا
    0

    زیارتشان قبول باشد لیاقت داشتند رفتند

  • چپقی
    0

    اگه این لیاقته تو خیلی بی لیاقتی از حرفات معلومه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها