رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

سه گزینه نهایی برای استانداری اردبیل مطرح است

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: سه گزینه برای استانداری اردبیل باقیمانده و مابقی گزینه‌ها کنار گذاشته شده‌اند.

سه گزینه نهایی برای استانداری اردبیل مطرح است

میرغنی نظری اظهار کرد: در ابتدا ۱۰ گزینه را برای وزارت کشور معرفی کردیم که از بین آنها دو نفر نماینده به دلیل علاقمندی به خدمت در جایگاه مجلس از استانداری اردبیل انصراف دادند و هشت گزینه مابقی مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از بین نمایندگان بنده و صدیف بدری به دلیل علاقمندی به حضور در جایگاه نمایندگی مردم در مجلس از پذیرفتن سمت استانداری انصراف دادیم و در حال حاضر بدون در نظر گرفتن گزینه‌های بازنشستگی که اعتقادی به آنها نداریم، سه گزینه مطرح برای وزارت کشور در اولویت انتخاب است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: به هیچ وجه قرار نیست استاندار اردبیل از بین افراد بازنشسته انتخاب شود چرا که ما به یک نیروی پرتلاش و پرکار در عرصه عمران و آبادانی و توسعه همه‌جانبه استان نیاز داریم و قطعاً در این بین انتخاب استاندار شایسته و پرتلاش با سبقه مدیریتی توانمندی در اولویت وزارت کشور خواهد بود.

نظری در مورد ابقاء استاندار اردبیل به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح افزود: اکبر بهنام‌جو نیز جز گزینه‌های اصلی برای استانداری اردبیل مطرح شده ولی هنوز هیچ چیز در انتخاب استاندار آینده اردبیل مشخص و معلوم نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل خاطر نشان کرد: به غیر از اکبر بهنام‌جو استاندار فعلی اردبیل، گزینه‌های دیگر همچون حجت‌الاسلام نوروزی، سید حامد عاملی و آل امین نیز مطرح هستند که منتظر تصمیم وزارت کشور و تأیید هیئت دولت هستیم تا استاندار اردبیل در هفته‌های آینده معرفی شود.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    احتمال زیاد عاملی رو انتصاب میکنن چون فامیل امام جمعه اردبیل عاملی هست واقعا باید خون گریست برای ایران که با روی کار اومدن دولت غیر مردمی و غیر تخصصی این فامیل بازی ها افزایش خواهد یافت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها