به گریه این دختران برای محمدرضا گلزار نخندیم

یکی دو روزی است کلیپ دختران هوادار گلزار در فضای مجازی منتشر شده، مورد توجه قرار گرفته و البته که مورد تمسخر هم قرار گرفته است.

به گریه این دختران برای محمدرضا گلزار نخندیم

کلیپ البته خود گویاست و نیاز به توضیحی ندارد. اما باید دقت کنیم که مصاحبه شوندگان، نوجوانان هستند.

نوجوانان دختری که به اقتضای سن و سالشان، احساساتی و زود رنج هستند و بلافاصله برای چیزی که دوستش دارند و به آن معتقدند واکنش سریع نشان می دهند. حال اما این کلیپ دستمایه ای شده برای تمسخر این چند دختر و پسر نوجوان که چرا اینگونه برای بازیگری مثل محمدرضا گلزار اشک می ریزند.

جدا از بحث روانشناسی دوران نوجوانی و عکس العمل هایشان در برابر اطرافیان و رویدادهای مختلف، همین یدک کشیدن عنوان نوجوانی خود عاملی مهم است برای درک این نوجوانان عاشق محمدرضا گلزار و اشک هایشان.

بعد از آن به شخصیت آقای بازیگر باز می گردد. الحمدالله! ما بازیگران خوش تیپ و خوش استایل کم نداریم. اما چرا فقط محمدرضا گلزار چنین عاشقان سینه چاکی دارد؟

پاسخش به نوع برخورد این ستاره با طرفدارانش است. او تا آنجایی که بتواند هرجا که طرفدارانش باشند و شرایط مناسب، با همه آنها عکس می گیرد و امضا می دهد؛ نوجوان هم همین را می خواهد حس اهمیت داده شدن آن هم از طرف یک شخصیت معروف.

روزی در فرودگاه مهرآباد که محمدرضا گلزار چگونه فروتنانه با طرفدارانش سخن می گفت و تقریبا با همه آنها عکس گرفت و ساعتی طولانی به سخن گفتن با آنان پرداخت در حالی که در همان زمان بازیگر دیگری در بخش vip رستوران فرودگاه نشسته و کاری به کار مردم و طرفدارانش نداشت.

اگر در این کلیپ می بینیم دختران نوجوان در پاسخ به سوال مجری که اگر روزی محمدرضا گلزار نباشد چه می کنید؟ چنین احساساتی و از خود بیخود می شوند و اشک هایشان جاری می شود؛ خواهر من!، برادر! من اقتضای سن شان است.اقتضای سن شان است لطفا بی جهت سرزنششان نکنیم. شماتتشان نکنیم و البته که مسخره شان هم نکنیم.

نکته:بر اساس آخرین تقسیم بندی سازمان بهداشت جهانی، سن(18تا25سالگی) سن نوجوانی است؛ این سازمان قبلا تا 19 سالگی را سن نوجوانی می دانست.

منبع: خبرآنلاین

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • صفری
    1

    ‌سلام‌به‌نظر‌من‌اون‌بیکارن‌من‌که‌به‌هیچ‌بازیگری‌اهمیت‌نمی‌دم‌چون‌اون‌فقط‌به‌فکر‌‌خودشونن‌

  • محمد
    0

    چرا واقعا مردم ما اینچنین شدن اون هم یه انسان مثل بقیه چرا باید با رفتارهای غیر طبیعی با افراد بر خوردکنیم

  • حسن
    1

    این بچه سوسول ها هر وقت اراده کنند ادرار میکنند یا گریه میکنند!!!!

  • هموطن
    0

    اقایان ممکن است بعضی ها به نوشته های من بخندند اما این احتمال بدهید چنین چیزی ممکن است وجود دارد اقای گلزار مهره محبت مار دارد که همه جذبش، می شوند

    نظرات شما -
    • دوستدار حقیقت
      1

      خانم نامحترم ، هرکسی که قیافش باعث شه آمپرت بره بالا دلیل براین نیست که آدم خوبی باشه ، اونم کی ، کسی که برای یه برنامه اجرا کردن تو تلویزیون و شاد کردن مردم میلیاردی دستمزد گرفت و ملتو چاپید مثل خیلی های دیگه ، صداش هم که مثل کرکس پیره و فقط بخاطر شهرت و قیافش رفت خواننده شد و به موسیقی که مقدسه بی احترامی کرد ، بعد براش گریه کنیم و الگو قرارش بدیم؟؟؟!!! نه خدایی این مثلاً چه کار مهمی کرده که کسی بخواد ازش به عنوان الگو پیروی کنه؟؟؟؟

  • ضرب المثل دان
    0

    این اشک ها و گریه ها برای مس ها ست نه نسا !!!!!!!!؟

  • اکبر
    0

    این افراد نارس و چغاله اند باید رسیده شوند. .

    نظرات شما -
    • رضا
      0

  • احمدی
    0

    چقد شما مردها حسود هستید

  • ملت
    1

    هر خری است برای خودش مشکلات ملت بیشتر از اینهاست

  • تورج میرآب
    0

    خیانتی نکردن من از آن حسن روز افزون که یوسف داشت دانستم که عشق از پرده عصمت برون خواهد کرد زلیخواه را اینا که بمب ....ش

  • خوش نشین
    1

    هیچکدومشون ارزش و اهمیتی ندارند نه گلزار ونه به اصطلاح طرفداراش مشکلات مردم ومملکت اینقدر زیاده که اغلب مردم به این چرندیات توجهی نمی‌کنند این موارد فقط برای این افراد بی‌ارزش دارای اهمیت است

  • عبدالله 2
    0

    وقتم تلف شد واین مطلب روخوندم ، حیف

  • به شما ربطی نداره
    0

    خب هرکسی یه چیزی رو دوست دارن یا عاشقشن به شما چه .طرفداراشن دیگه .البته خب میدونم ...برا حسودا سخته این لحظه هارو ببینن

  • گلزار
    0

    منظور کلی این مطلب اینه که مصاحبه شوندگان فعلا بچه ان و نادان و زیاد بهش اهمیت ندید منم دوران جاهلی و کودکی عاشق خیلی از زیبا رویان شده بودم ولی گذشت و زندگی و زمانه خیلی نامرد تر از اونی بود که در دوران کودکی بهش احساس داشتیم.

  • مح
    0

    عزیز من برو درزنگی انها ببین ادمهایی بد بخت هستند به فکر زندگی خود نیستند ببین چطور زندگی می کنند در خیال هستند در دنیای واقعی زندگی نمی کنند

  • سرباز
    0

    باید به حال خبر فوری و امثالهم و مصاحبه کننده و ... باید گریست. مگر چه چیز مهمی رخ داده که در بوق و کرنا میشود؟ این گونه اخبار نه ارزش دیدن دارد و نه شنیدن. فقط جای تأسف است و بس.

  • فاطمه حقیقت
    0

    خاک بر سرشون آدم انقد ضعیف

  • سینا
    1

    ناهنجارهای جامعه کم نیستند اینکه بگویم نوجوان هستند اصلا ربطی به جلوگیری از بروز ناهنجاری در جامعه ندارد. بروید سرگذشت ناصرمحمدخانی را بخوانید که یک دختر 13 ساله به نام شهلا جاهد زمانی که ناصر زن داشت و در تیم فوتبال بازی می کرد ،عاشقش شد ، سالها بعد زن محمدخانی را به قتل رساند و نهایتا بعد 9 سال زندانی بودن در اوین ، اعدام شد. / جهت اطلاع برخی خانمها ،آقایان نوجوانها و جوانهای تصویرپسند و کلیه کامنت گذارهای مدافع

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها