درخواست سید حسن نصرالله از مردم لبنان در آستانه ورود سوخت از ایران: برای حفظ سلامتیتان از برگزار تجمع خودداری کنید

دبیرکل حزب‌الله لبنان در آستانه ورود تانکرهای حامل سوخت ایران به لبنان ضمن تشکر از مردم، از آنها خواست که برای حفظ سلامتی و تسهیل روند ورود کاروان حامل سوخت به لبنان هیچگونه تجمعی برگزار نکنند.

درخواست سید حسن نصرالله از مردم لبنان در آستانه ورود سوخت از ایران: برای حفظ سلامتیتان از برگزار تجمع خودداری کنید

«سید حسن نصرالله» در آستانه ورود تانکرهای حامل سوخت ایران به لبنان ضمن تشکر از مردم، از آنها خواست که برای حفظ سلامتی و تسهیل روند ورود کاروان حامل سوخت به لبنان هیچگونه تجمعی برگزار نکنند.

سید مقاومت پیش از این در سخنرانی دوشنبه شب خود زمان ورود اولین محموله سوخت ایرانی به منطقه البقاع را اعلام کرد و گفت که نفتکش ایرانی یکشنبه شب وارد بندر بانیاس سوریه شد و اولین محموله سوخت ایران در روز پنج‌شنبه وارد منطقه البقاع می‌شود.

دبیرکل حزب الله در مورد مقصد نفتکش‌های ایرانی نیز گفت که دو گزینه درباره مقصد کشتی اول بود؛ یکی اینکه محموله را در لبنان تخلیه کند یا اینکه در سوریه محموله‌اش را که مشتقات نفتی است، تخلیه کند.

وی گفت: به‌دلیل اینکه برخی از طرف‌ها در تنگنا قرار نگیرند، حزب‌الله تصمیم گرفت که نفتکش را به سوریه بفرستد.

«احمد ریا» مسئول اطلاع رسانی حزب الله در البقاع نیز دیشب با اعلام زمان ورود تانکرهای سوخت از بندر بانیاس به بعلبک لبنان گفت که این تانکرها روز پنجشنبه وارد بعلبک می‌شوند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی
    0

    درود برنصرالله مجاهد نستوه ، ببینید چگونه دارد لبنان را هدایت و رهبری می کند بااین کارش زدتودهن بدخواهان لبنان. پاینده باشی سردارلبنان . خدایارت باد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها