رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد

شروری که با چاقو به جان شهروندان تهرانی افتاد، دستگیر شد

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح 2 تن از شهورندان و تخریب 2 دستگاه موتورسیکلت در حوالی خیابان باستان خبر داد.

شروری که با چاقو به جان شهروندان تهرانی افتاد، دستگیر شد

سرهنگ غلامحسین زراعتکار از دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح ۲ تن از شهروندان و تخریب ۲ دستگاه موتورسیکلت در حوالی خیابان باستان خبر داد و گفت: اول هفته گذشته خبری در خصوص درگیری و عربده کشی و تخریب ۲ دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله‌های حوالی خیابان باستان دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت به آدرس اعلامی اعزام که در بررسی اولیه و بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد سه نفر سرنشین خودرو ۲۰۶ که از اراذل و اوباش سابقه دار پایتخت بوده در حالی که شرایط عادی نداشته اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت نموده که در همین بین نیز به ۲ تن از شهروندان حمله ور و آنان را از ناحیه دست و صورت زخمی و۲ دستگاه موتورسیکلت پارک شده در محل را تخریب و از محل گریخته‌اند.

سرهنگ زراعتکار با بیان اینکه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری این افراد اخذ شد، بیان کرد: با انجام تلاش‌های شبانه روزی مخفیگاه عامل اصلی این درگیری در حوالی خیابان کارگر شناسایی و در عصر روز بیست و چهارم شهریور ماه در یک اقدام پلیسی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها