نماینده خوزستان در مجلس شورای اسلامی:

برای خوزستان در عمل تصمیم گیری کنیم نه فقط در رسانه

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که ما باید در عمل برای خوزستان و تخصیص اعتبارات لازم برای آن تصمیم‌گیری کنیم تاکید کرد که فقط نباید آنچه گفته می‌شود تنها در رسانه‌ها درج شود.

برای خوزستان در عمل تصمیم گیری کنیم نه فقط در رسانه

مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (چهار‌شنبه ۲۴ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: فصل برداشت میوه‌های گرمسیری همچون خرما در خوزستان است و زحمت و دسترنج یک ساله مردم در انتظار تصمیم عاجل در خرید تضمینی است که باعث نشود این محصول هم به سرنوشت سایر محصولات در این استان دچار شود بنابراین انتظار داریم با تعیین قیمت مناسب هر چه سریعتر در این مورد تصمیم‌گیری شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس ادامه داد: زیارت اربعین از دغدغه‌های زائرین امسال است بنابراین نباید تنها مخصوص افرادی باشد که توانایی خرید بلیت هواپیما را داشته باشند بنابراین انتظار می‌رود هر چه سریعتر در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

وی یادآور شد: فصل کشت محصولات کشاورزی است و باید برای تأمین کود و نهاده‌های دامی و سایر موضوعاتی که برای پرورش‌دهندگان آبزی که حتی در تأمین جو نیز با مشکل مواجه هستند، هر چه سریعتر تدبیری بیاندیشد.

یوسفی تأکید کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی قرار داریم و لازم است برای واکسیناسیون سریع معلمان اقدام شود، همچنین تأمین اینترنت روستاها مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه باید به این نکته هم توجه شود که ما باید در عمل برای خوزستان و تخصیص اعتبارات لازم برای آن تصمیم‌گیری کنیم و فقط نباید آنچه گفته می‌شود تنها در رسانه‌ها درج شود.

منبع: خانه ملت

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها