سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس:

کمیسیون اصل ۹۰ تفاهم اخیر با آژانس انرژی اتمی را بررسی می کند/ مجلس فرقی میان دولت‌ها نمی‌گذارد

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه کمیسیون جلسه‌ای با رییس جدید سازمان انرژی اتمی برگزار خواهد کرد، گفت که برای مجلس عمل منطبق بر قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مهم است و فرقی میان دولت‌ها نمی‌گذارد.

کمیسیون اصل ۹۰ تفاهم اخیر با آژانس انرژی اتمی را بررسی می کند/ مجلس فرقی میان دولت‌ها نمی‌گذارد

علی خضریان با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، ریل‌گذاری مهم مجلس در بحث پرونده هسته‌ای است، تاکید کرد: از ابتدای اجرای قانون، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به جدیت نظارت بر اجرای این قانون را پیگیری کرده است و همچنان در پیگیری مصمم است.

وی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم مسیر مناسبی را در پرونده هسته‌ای طی نکرده است، افزود: متاسفانه به علت اشتباهاتی که دولت قبل در بحث ابعاد احتمالی نظامی مرتکب شده، فضای سیاسی علیه ایران تشدید شده است. دولت یازدهم و دوازدهم به‌رغم امتیازات گسترده هسته‌ای و ادعاهای زیاد نتوانست پرونده PMD را ببندد لذا یکی از محورهای گفتگو با آقای اسلامی در کمیسیون، مسئله وضعیت PMD خواهد بود.

خضریان در رابطه با تفاهم اخیر بین سازمان انرژی اتمی و آژانس توضیح داد: این تفاهم در چارچوب مصوبه شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته است و مجلس شورای اسلامی از نظر قانون اقدام راهبردی به این موضوع ورود خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با تاکید بر اینکه کمیسیون اصل ۹۰ تعاملات بین ایران و آژانس را با حساسیت پیگیری می‌کند، گفت: به زودی کمیسیون جلسه‌ای با رییس جدید سازمان انرژی اتمی خواهد داشت و یکی از محورهای جلسه، برنامه این سازمان برای تعامل با آژانس و موضوع تفاهم اخیر خواهد بود.

خضریان با بیان اینکه کمیسیون همچنان در اجرای دقیق قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها جدی است، افزود: دولت سیزدهم باید در اجرای کامل و دقیق این قانون اهتمام داشته باشد. برای مجلس شورای اسلامی عمل منطبق بر قانون مهم است و فرقی میان دولت‌ها نمی‌گذارد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نا
    0

    مجلس فرقی بین دولتها نمیراره جوک و طنز قسنگی بود یه مادر اندری بود از شوهرش دوتا فرزند داشت از خودش یکی صحبانه دوتا تخم مرغ میذاشت برای بچه ها دو فررند شوهر اعتراض کردن که چرا دوتا ما یه نفریم مادره گفت ابن دوتا رو برای شما گذاشتم بچه خودم کوفت بخوره ولی حالا که شما دوتا خیلی خوبید نفری یکی برای شما درست میکنم حالا برای اینکه این بچه هم ار گشنگی نمیره شما نفری نصب تخم مرغ تونو بدید به این بچه حکابت فرق بین این دولت و دولت روحانی فقط یک زمانی از اژانس کسی میومد نصب مجلس کفن پوش میشدید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها