استعدادیابی فرزندتان بر اساس ماه تولدش

ماه تولد بر روی استعدادهای فرد تأثیرگذار می باشد، از این رو والدین می توانند با روش هایی استعداد کودکان متولد هر ماه را به خوبی تشخیص دهند.

استعدادیابی فرزندتان بر اساس ماه تولدش

آیا می دانستید که ماه تولد روی استعداد های فرد تاثیر گذار است؟ همه ما درونا استعداد هایی داریم که شاید از آن ها خبر نداشته باشیم. مهم تر از همه این که نمی دانیم ماه تولدمان هم می تواند در این استعداد موثر باشد. در این قسمت قصد داریم استعداد های کودکان متولد هر ماه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت تر استعداد فرزند خود را شناسایی کنید.

فروردین

کودکان فروردینی معمولاً در زندگی مصمم هستند. آن ها کودکانی ماجراجو و به دنبال فعالیت های هیجان انگیز هستند که شاید باعث اضطراب و استرس خانواده شان شود اما اگر والدین این کودکان هستید، باید صبور باشید، به آن ها زمان بدهید تا بتوانند برنامه ریزی کنند و به اهداف خود برسند.

متولدین این ماه دوست دارند زندگی، کار، تفریح و... همه چیز خود را متنوع و مهیج کنند و در کارهایی متنوع و مهیج که نیازمند خلاقیت است مثل تبلیغات، رسانه های گروهی، طراحی مُد، و معماری بسیار موفق خواهند بود. شاید فروردینی ها خودشان بی صبر باشند و تصمیمات اشتباهی بگیرند اما شما می توانید در کنارشان باشید و کمک کنید که در راه رسیدن به علایقشان اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

اردیبهشت

برای اردیبهشتی ها بسیار سخت است که از پوسته درونی خود بیرون بیایند. کاری که آن ها انجام می دهند، فرقی ندارد که کجا و چگونه باشد، از درون آن ها نشات می گیرد. اگر والدین کودکان اردیبهشتی هستید، احتمالاً دوست دارید که فرزندتان بیشتر به فرصت های دور و بر خودش توجه کند و گاهی اوقات از این موضوع ناامید می شوید اما بهتر است که به آن ها زمان بدهید تا خودشان مسیرشان را پیدا کنند و فشار وارد نکنید.

مطمئن باشید خودشان به رضایت کافی در زندگی خواهند رسید. متولدین اردیبهشت صبر و بردباری فراوان دارند و در کارهایی نیازمند صبر و استقامت است مانند حسابداری، بانکداری، معلمی و... موفق هستند.

خرداد

خرداد ماهی ها تقریباً نابغه هستند و خودشان هم به این امر واقف بوده و کاری می کنند که شما به آن ها افتخار کنید. اگر چه شخصیت سرگرم کننده ای هم دارند و در کنار آن ها حوصله تان سر نمی رود.

گاهی اوقات از دست شیطنت هایشان باید صبر کنید و خودتان را آرام نگه دارید و اجازه دهید که خود واقعی شان را نشان دهند. آن ها در مورد زندگی تفکرات جالبی دارند. ذهن باهوش آن ها باعث می شود که بهترین نسخه از خودشان را نشان دهند. متولدین این ماه منبع انرژی هستند و نیازمند حرفه هایی مانند مترجمی، و هتلداری و... که مستلزم انرژی و نیروی فراوان است، می باشند.

تیر

تیر ماهی ها کودکان عاطفی هستند و ایده ها، افکار و توانایی آن ها از قلبشان بیرون می آید. هر کاری که انجام می دهند، باید کاملاً قلبی و با علاقه باشد. آن ها می توانند مزایا و معایب هر تصمیمی را در زندگی سبک سنگین کنند و بعد به سراغ آن بروند. فقط باید مراقب باشید تا آن ها را تحت فشار قرار ندهید.

متولدین این ماه افرادی احساساتی هستند و شنوندگان بسیار خوب می باشند و برای شغل هایی مثل مشاوره، حقوق، روانشناسی، روانپزشکی و تدریس بسیار مناسب هستند.

مرداد

مرداد ماهی ها به شدت در زندگی مصمم هستند و نیاز به توضیح و پیشنهادات دیگران در زندگی ندارند. آن ها انسان های عاطفی بوده و همیشه سعی می کنند به دیگران کمک کنند.

بشاشیت و جمع گرایی متولدین این ماه باعث می شود در شغل هایی که در آن نیاز به تحرک، انگیزش و خلاقیت زیاد است مثل رسانه های گروهی، تدریس، هنر، و تبلیغات موفق شوند. آنها می توانند مدیر و رئیس و ویراستارهای فوق العاده ای شوند. شما نیز به عنوان والدین می توانید به آن ها کمک کنید که به تصمیمات شان دست پیدا کنند. البته گاهی اوقات ممکن است کمی پرخاشگر و یا مغرور شوند.

شهریور

شهریور ماهی ها همیشه به دنبال ایده آل گرایی هستند. از همان کودکی تا سن بلوغ این موضوع در آن ها وجود دارد. آن ها پتانسیل و توانایی های زیادی دارند که شاید نتوانند آنها را با دیگران هماهنگ کنند. آن ها بلند پرواز بوده و گاهی اوقات بیش از حد خشن می شوند. با توجه به خصوصیات متولدین این ماه تحقیقات، اکتشاف، آزمایشات و تحقیقات پزشکی بهترین شغل های مناسب برای آنهاست.

شما به عنوان والدین باید هنر صبر را به آن ها بیاموزید و کمک کنید که ارزش خودشان را بشناسند و بیش از حد به دنبال فیلم بازی کردن نباشند.

مهر

مهر ماهی ها از همان کودکی به دنبال حس تعادل هستند. هر کاری که انجام می دهند یا هر برنامه ریزی که در زندگی دارند، نیازمند رعایت استقامت، پایداری و ایجاد حس امنیت است.

مهرماهی ها خوش زبان، منصف و بااخلاق هستند، و در شغل های که نیازمند قضاوت و انصاف است نیز بسیار موفق خواهند شد. فقط گاهی اوقات باید آن ها را راهنمایی کنید و پیشنهاد درست و مورد نیاز را به آن ها بدهید، مخصوصاً زمانی که دچار بحران می شوند.

آبان

آبان ماهی ها کودکان نگرانی هستند. البته علایق مختلفی دارند. از همان اول با استعداد های بسیار زیاد و با هیجان به دنیا می آیند. این افراد درونگرا بوده و دوست دارند به تنهایی بازی کنند. خیلی افکار و احساساتشان را بیان نمی کنند. متولدین این ماه افرادی بسیار فردگرا هستند و از رئیس و آقا بالا سر داشتن متنفرند و می توانند موسسان شرکت، تاجران، مدیران، مشاوران خوبی باشند.

شما باید به آن ها همدلی را بیاموزید و یاد بدهید که چگونه احساسات دیگران را فهمیده و احساسات خودشان را نیز با دیگران به اشتراک بگذارد و طرز فکر مثبتی داشته باشند.

آذر

آذر ماهی ها کودکان ماجراجو و به دنبال سرگرمی هستند. آن ها دوست دارند کشف کنند و به معانی مختلفی در زندگی دست پیدا کنند. تمام چیزی که دارند، این است که یک نفر منابع درست را در اختیار آن ها بگذارد و حمایت صحیح را از آن ها داشته باشد. ماهیت ماجراجو و خوشحال آن ها شاید باعث شود که دیگران در موردشان اشتباه قضاوت کنند.

متولدین این ماه عاشق مسافرت و دوستیابی هستند و در کارهایی مثل فروشندگی موفق می شوند. آنها همچنین برنامه ریزان و بازاریابان موفقی خواهند بود. اگر والدین این کودکان هستید، باید کمک کنید که سر جای خودشان باقی بمانند و افکار غلط و احساسات منفی به آن ها غلبه نکند.

دی

این کودکان ماهیت تجربه گری دارند. آن ها بیشتر از منطق خود کمک می گیرند. استعداد های زیادی دارند. کاری نیست که نتوانند آن را انجام دهند . البته گاهی اوقات با کمبود انگیزه مواجه می شوند که علت آن هم بحران های سنی است.

شغل های مورد علاقه ی متولدین این ماه کارهای نرم افزاری کامپیوتر، و مهندسی فناوری اطلاعات است. اگر والدین کودکان دی ماهی هستید، سعی کنید کمک کنید که خودشان را کشف کنند و کمی بلند پرواز باشند.

بهمن

بهمن ماهی ها انسان های خود ساخته ای هستند. اکثر کودکان بهمن ماهی به یکدیگر شباهت زیادی دارند. آن ها از همان سنین پایین مستقل می شوند و دوست دارند که فضای شخصی خودشان را داشته باشند. البته گاهی اوقات ارزش انسان های اطراف خود را فراموش می کنند و بیش از حد خود را از دیگران فاصله می دهند. متولدین این ماه افرادی ترقی خواه، پیشرو و آینده نگر هستندو ستاره شناسان و... بسیار خوبی خواهند شد. اگر والدین این فرزندان هستید، باید به آن ها کمک کنید که اهمیت ارزش انسان ها و روابط را بدانند.

اسفند

اسفند ماهی ها برای کسانی که دوستشان دارند، احترام بسیار زیادی قائلند. استعداد آن ها بیشتر در زمینه های هنری است و از بینش های متفاوتی به جهان اطراف نگاه می کنند. متولدین این ماه نایب رئیس جمهور، نایب وزیر و نایب رئیس و معاونان خوبی خواهند شد. آن ها به شدت ایده آل گرا هستند اما به عنوان والدین شان می توانید واقعیت جهان را به آن ها نشان دهید و کمک کنید که با جنبه های مختلف زندگی آشنا شوند.

منبع: نمناک

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها