لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ با پیروزی قاطع در نیوکمپ، روی زخم بارسلونا نمک پاشید/ پیروزی آسان یوونتوس و شکست یاران آزمون در خانه چلسی

بازی‌های شب نخست از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی بایرن مونیخ مقابل بارسلونا و برد تیم‌های یوونتوس و چلسی به پایان رسید.

بایرن مونیخ با پیروزی قاطع در نیوکمپ، روی زخم بارسلونا نمک پاشید/ پیروزی آسان یوونتوس و شکست یاران آزمون در خانه چلسی

دیدارهای شب نخست از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) با انجام شش بازی در گروه‌های E تا H به پایان رسید که در مهمترین آنها از گروه E، تیم فوتبال بارسلونا در اولین بازی اروپایی خود پس از جدایی لیونل مسی، در خانه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میهمان آلمانی‌اش بایرن مونیخ شد. در حالی که بارسایی‌ها انگیزه زیادی داشتند که انتقام باخت 8 بر 2 دو فصل پیش خود را از بایرن مونیخ بگیرند، این میهمان آلمانی بود که با گل دقیقه 34 توماس مولر با ضربه‌ای که در میانه راه تغییر مسیر داد به گل رسید.

تلاش‌های نصف و نیمه بارسلونا برای به تساوی کشاندن بازی فایده‌ای نداشت و در دقیقه 56 بار دیگر این بایرن مونیخ بود که به گل رسید. این بار روبرت لواندوفسکی بود که در ریباند ضربه جمال موسیالا که به تیر دروازه اصابت کرد، دروازه خالی بارسا را باز کرد. ستاره لهستانی در صحنه‌ای مشابه در دقیقه 85 دومین گل خود و سومین گل بایرن را هم به ثمر رساند و این بار توپ برگشتی از شوت سرژ گنابری که به تیر دروازه خورد را پس از دریبل زدن جرارد پیکه وارد دروازه حریف کرد. به این ترتیب نه تنها بارسلونا موفق به انتقام‌گیری نشد بلکه یک بار دیگر و این بار در خانه شکستی تحقیر‌آمیز را برابر باواریایی‌ها متحمل شد.

اما در دیگر بازی مهم در گروه H، چلسی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در ورزشگاه استمفوردبریج موفق شد میزبانش تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه را با تک گل دقیقه 69 روملو لوکاکو شکست دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت از ابتدا تا انتهای این مسابقه در زمین حضور داشت.

در سایر بازی نتایج زیر رقم خورد:

گروه E
دیناموکیف صفر - بنفیکا صفر

گروه F
ویارئال 2 - آتالانتا 2
گل‌ها: مانو تریگروس (39) آرنات دانیوما (73) برای ویارئال و رمو فروئلر (6) و روبین گوسنز (83) برای آتالانتا
فرانسیس کوکلین در دقیقه 84 از ویارئال اخراج شد.

گروه G
لیل صفر - ولفسبورگ صفر
جان بروکس در دقیقه 63 از ولفسبورگ اخراج شد.

گروه H
مالمو صفر - یوونتوس 3
گل‌ها: الکس ساندرو (23)، پائولو دیبالا (45 - پنالتی) و آلوارو موراتا (1+45)

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها