واکنش آژانس اتمی به تشدید تدابیر امنیتی در سایت‌های هسته‌ای ایران

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به افزایش تدابیر امنیتی در برخی سایت‌های هسته‌ای ایران واکنش نشان داد.

واکنش آژانس اتمی به تشدید تدابیر امنیتی در سایت‌های هسته‌ای ایران

در پی تشدید اقدامات امنیتی ایران در تاسیسات هسته‌ای روزنامه وال استریت ژورنال ادعاهای بی‌اساسی را علیه ایران درباره این اقدامات مطرح کرد.

در حالیکه کاظم غریب آبادی نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد که بازرسان آژانس به تدریج خود را با این قواعد و مقررات جدید وفق داده اند، بر اساس گزارش رویترز، آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز در واکنش به خبر وال استریت ژورنال اعلام کرد که درباره افزایش تدابیر امنیتی با ایران به گفت‌وگو پرداخته و پس از این رایزنی اقدام مشابهی اتفاق نیفتاده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • سلام
    0

    آزانس بین المللی، به جای اینکه بر اساس اساسنامه خود، به کمک اعضا از جمله ایران بپردازد دائما نقش ابزراری برای آمریکا ایفا می کند ؛ می خواهند همان بلایی سر ایران بیاورند که سر بازرسی از تاسیسات عراق آوردند. مسئولان کشور باید نسبت به بازرسان آژانس همواره مشکوک و آنها را زیر نظر بگیرند از شانتاژ و پروپاگاندای رسانه های غربی و آژانس نترسند

  • ملت
    0

    به اعتقاد من باید اشباح سیاه را تقویت وازنیروهای نامرئی استفاده کرد تمام شهدای هسته ایی کشور هم درضعف امنیتی بوده است .۸۰ میلیون ایرانی توسط عوامل خارجی بخاطر چند مکان که آنهم برای رفاه مردم خودش هست مورد اذیت وآزار قرار گیرند .من بودم شدیدترین اقدامات از مبدا تا مقصد را اجرایی میکردم اجازه نمیدادم مورچه ایی بدون اجازه دانه بردارد .

    نظرات شما -
    • نگار
      0

      85 میلیون ایرانی برای شهوات سیاسی فردی و برنامه بی فایده هسته ای در رنج و عذابند

    • مواخذه نفوذیها
      0

      نگار-شما هرکه باشید منافع کشورخودتون را درنظر نمیگیرید نظام حاکم برجهان مثل قانون جنگل است تمام رفتارهای غرب مبتنی برجهانخواری است درجهانی که ما بسر میبریم انسانیت که به اسم حقوق بشری ازآن یاد میکنیم وجود ندارد .فراموشی بشما دست داده است جنس موضوعات اینچنینی جنبه سیاسی دارد وهیچگاه تخصصی وفنی نیست .آنها مقاصد دیگری را دنبال میکنند پس تا پای جان باید ازآن مراقبت کرد حتی اگر ماهم ازبین برویم بر عقیده خود پایداریم .ما میدانیم نفوذیها چه بلایی برسر ملت خودشان آورده اند .فواره چوبلند شود سرنگون شود بالاخره روزرستاخیز نفوذیها خواهد رسید ومواخذه خواهندشد آنروز دیرنیست .

    • نا
      0

      نفر ارشد امنیتی شما ماشاالا اطلاعاتتون خیلی بالاس و اشباع و اینطور چیرها خبر دارید این ورارت اطلاعات ما همه مبتدی هستند حیفه از تجارب نفیس شما بی نصیب هستند

    • به نگار
      0

      نگار جان خیلی بیسوادی اگر هسته ای بیهوده است چرا فرانسه و آمریکا از آن استفاده میکنند؟

    • ههه
      0

      اقای نا-اشباح درست است نه اشباع

  • رضا
    0

    خیلی غلط کرده

  • بهزادی
    0

    بارها گفته‌ایم و باز هم می گوییم که بازرسان آژانس انرژی اتمی ، جاسوس هستند ، جاسوس !!!!

    نظرات شما -
    • نا
      0

      جناب وزیر اطلاعات شما که وزیر هستی و اشراف اطلاعاتی وسیعی داری حتما باید به حرف شما بکنند کلا درو پیکر مملکت رو ببندن

  • ناشناسح
    0

    حالا حتما ماموران مرد باید زنان بازرسان آژانس را تفتیش بدنی کنند مامور زن نیست؟ احتمال بر سر این تفتیش ها دعوا است بین ماموران مرد.

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      چی شده از تهدید به قطعنامه و جنگ و تحریم ها رسیده اید به حقوق زنان و تعرض به زنان!!!خخخخخ معلومه کفگیر مزدوران آمریکا به ته دیگ رسیده!!!! دفعه بعدی هم بگویید چاه آژانس پر شده خخخخخ

  • خودم
    0

    تدابیر امنیتی یا دست مالی امنیتی مسئله این است

  • همه دانی
    0

    تمام مأمورین سازمانهای جهانی اول جاسوس سازمانهای امنیتی کشورشان هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها