عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر فوری:

هشدار نسبت به سونامی ورشکستگی / بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح بحرانی ترین صندوق‌ها هستند


24 شهریور 1400 - 06:36
6140c72b5e223_2021-09-14_20-30
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجموعه بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰هزار میلیارد تومان است.

مهدی طغیانی در گفتگو با خبر فوری اظهار کرد: به ازای هر پنج بیمه پرداز، یک مستمری بگیر تامین اجتماعی داریم.

وی ادامه داد: در گذشته به ازای هر ۲۶ نفر بیمه پرداز یک نفر مستمری‌بگیر داشتیم اما در حال حاضر از هر ۵ نفر بیمه پرداز یک نفر مستمری‌بگیر داریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: این اعداد برای صندوق بازنشستگی بیمه تامین اجتماعی اعداد بحرانی است و در سال‌های آینده ممکن است به رقم دو به یک برسد. رقمی که از بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۰ گفته شد بالغ بر ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار میلیارد تومان بود.

مشروح گفتگو را در ادامه دنبال کنید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجموعه بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰هزار میلیارد تومان است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

24 شهریور 1400 - 06:36

مهدی طغیانی در گفتگو با خبر فوری اظهار کرد: به ازای هر پنج بیمه پرداز، یک مستمری بگیر تامین اجتماعی داریم.

وی ادامه داد: در گذشته به ازای هر ۲۶ نفر بیمه پرداز یک نفر مستمری‌بگیر داشتیم اما در حال حاضر از هر ۵ نفر بیمه پرداز یک نفر مستمری‌بگیر داریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: این اعداد برای صندوق بازنشستگی بیمه تامین اجتماعی اعداد بحرانی است و در سال‌های آینده ممکن است به رقم دو به یک برسد. رقمی که از بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۰ گفته شد بالغ بر ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار میلیارد تومان بود.

مشروح گفتگو را در ادامه دنبال کنید.

منبع: خبر فوری

70

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
هنر زبان در این کشور 1 0 پاسخ 1400/6/25 -06:34

آیا میدانید سنوات و پاداش کارمندانی که با چانه زنی و چرب زبانی توانستند فقط دو سال بیشتر نسبت به همکاران بی زبانشان در برابر طوفان بازنشستگی مقاومت کنند، حداقل دو برابر شده؟

محمد تقی دهقانی 0 0 پاسخ 1400/6/24 -22:14

این کسورات که از کارمندان کم میشه تبدیل به سرمایه گذاری شده در کارخانه ها و شرکت ها و بانک ها .ولی چون حقوق و مزایای مدیران صندوق ها و هیات مدیره شرکت ها نجومی هست و با نظارت کمی هم که بر این ها هست جای بسی تأسف هست که دیواری کوتاه تر از بازنشسته ندیدند

محمد تقی دهقانی 0 0 پاسخ 1400/6/24 -22:05

سلام سنوات پایان خدمت بازنشستگی سال1399نیمه اول هنوز نپرداختن علوم پزشکی فسا همه ایران پرداختن حسابداری دانشگاه اصلا جواب گو نیستند میگویند دولت عوض شده ظاهر این دانشگاه خودمختار هست

اجحاف دوبله 1400/6/25 -06:00

با افزایش نجومی حقوق کارمندان در این دو سال اخیر ضمن اجحاف فراوان به کارمندان اندکی قبل تر بازنشست شده در محاسبه پاداش و خرید مرخصی ها استفاده نشده ، مشکل دیگری هم بوحود آمد که دولت بخاطر عدم توانایی در پرداخت پاداش و سنوات و غیره کارمندان پر سابقه که باید چند سال پیش بازنشست میشدنند ، کلا روند بازنشست سازی متوقف شد و الان ادارات مملو از پیرمردان و زنانی است که فقط خوب حقوق میکیرند

جوانان زیر ساختی 2 0 پاسخ 1400/6/24 -21:01

پس چرا تمام کارمندان صندوق کشوری را سر وقت بازنشست میکنید ولی تامین اجتماعی ها تا هر وقت بخواهند سر کار میمانند !!!!!!!!!

لرر 1 0 پاسخ 1400/6/24 -19:13

آقاجان پول چاپ کنیدد

کمریی 1 0 پاسخ 1400/6/24 -15:05

خوابند وکیلان و خرابند وزیران/بردند به سرقت همه سیم و زر ایران /ما رانگذارند بیک خانه وبران /یارب بستان داد داد فقیران ز نظامیان عارف قزوینی

رضا،، 0 2 پاسخ 1400/6/24 -12:17

نه هیچکدام ازاین احتمالات گنده گویی(ورشکستگی عمومی و ابرتورم و انزوای بین المللی ایران)نمیشود......چون ایران یک جزیره یا کشوربی ساختارصنعتی یا به کل بی صاحب مثل افغانستان ولیبی نیست.///همه این اموال مفتبری هاورانت گیری ها،که طی همه دولت های بی وجود گذشته رخ داده وموجب فقرعمومی》》》به آسمان که نرفته!!_درجیب وحساب و املاک وماشین وسرمایه وفرزندان طبقه مرفه۱و۲ کشوررفته》》》که بانظام مالیاتگیری جدی توسط قالیباف رئیس مجلس و رئیسی رئیس جمهور،حتماپیگیری و به خزانه ملت بازخواهدگشت وعدالت برقرار.

گوزو 1400/6/24 -16:48

شعار نده . چهار خط داستان سرایی لازم نیست . 4 سال دیگه ریسی رو هم می بینیم

چ 1 0 پاسخ 1400/6/24 -11:50

اولا نسبت بیپه شده به مستمری بگیر ان تامین اجتماعی ۴ به یک بود که ظرف ۸ سال گذشته خاصه سال۹۹ ۹۸ مدیران بی تدبیر و امید تامین اجتماعی نسبت را به منفی تنزل دادند..خارج از آن ۷۰ هزار میلیارد تومان تامین اجتماعی را بدهکار نمودند جالب اینکه اقدامات مورد تایید ضمنی وزیر واقع گردید.لازم است مجلس محترم سازمان تامین اجتماعی را از سال۹۲ تا ۱۴۰۰مورد تحقیق و تفحص قرار دهند اگر دغدغه مندند..

ناشناس 2 0 پاسخ 1400/6/24 -10:57

عجب خبرهایی صندوق های نیروهای مسلح ورشکستگی و فساد؟ مگر ممکن؟

محمد 6 0 پاسخ 1400/6/24 -10:33

به.... مسیولان که کشور ورشکسته بشه ملت از فقر و کرونا بمیرن.. دزدی و حرامخوری اونها پایدار باشه گور پدر ملت

جنوبی 6 0 پاسخ 1400/6/24 -10:29

خدا بدادمون برسه یعنی آینده ماهم بازنشست بشیم تباه شد؟ الان که شاغل هستیم با پنج و چهارصد حقوق به امید بازنشستگی ، آینده چی میخواد سرمون بیاد؟ خدا خودش رحم کنه.، اینقدر نجومی به بعضیها حقوق ندیدن، کمتر اختلاس کنن تا بازنشستگان مشکلات شون حل بشه انشاءالله.

وزارت ارتباطات زیرساخت قهرمان 1400/6/25 -00:42

انتقالی بگیر بیا پیش ما تا پانزده و چهارصد بگیری آن هم برای ١۵ روز در ماه