بهترین اسپیکر بلوتوثی با قیمت مناسب و گارانتی یکساله

با پیشرفت تکنولوژی اسپیکر ها نقش پر رنگی توی زندگی و انواع مراسم های مختلف نظیر جشن تولد ها، مراسم عروسی و... پیدا کردند.

بهترین اسپیکر بلوتوثی با قیمت مناسب و گارانتی یکساله

همچنین توی همه ی دورهمی ها داشتن یک اسپیکر خوب و با کیفیت لذت مهمانی را دوچندان میکنه و سرگرمی زیادی برای افراد حاضر ایجاد می کند. و اونایی که اهل سفرند اینومیدونند که لذت داشتن یه اسپیکر خوب چقدر سفرشون را شیرین تر میکنه. پس داشتن یک اسپیکر قدرتمند و حرفه ای لازمه ی هر مهمانی و دورهمی و سفری شده است.

برخی به دنبال اسپیکرهای حرفه ای برای حرفه ی خود هستند و برخی تنها به دنبال یک اسپیکر معمولی بوده تا از موسیقی لذت ببرند و با آن همخوانی کنند. قیمت اسپیکر همواره متغییر بوده اما در هر حالت به برند و کیفیت آن بستگی دارد. همه ی ما به دنبال اسپیکرهایی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستیم. حالا سوالی که برای همه ی پیش میاد اینه که اسپیکری که خوب باشه چی بخریم ؟ چه اسپیکری صدای خوبی داره ؟ و یا اینکه چه مواردی را باید در خرید اسپیکر در نظر بگیریم ؟ آیا باید هزینه های چند میلیونی برای داشتن یه اسپیکر توی دور همی ها و مهمونی هامون بدیم ؟ آیا برندی هست که با قیمت اسپیکر مناسب همه ی نیاز ما را در داشتن یه اسپیکر خوب پاسخ بده ؟ اگه اسپیکری که خریدیم خراب شد چیکار کنیم ؟ قطعا شما هم اسپیکر های رنگارنگ و کوچک و بزرگ زیادی را در ویترین مغازه ها و سایت ها دیده اید و این سردرگمی شما را در خرید بیشتر کرده که تمامی این موارد و خیلی از سوالات دیگر ، از جمله سوالات پرتکراری هستند که به هنگام خرید اسپیکر ذهن ما را به خودش مشغول می کند .

لطفا تا پایان این مقاله با همراه باشید تا به همه ی این سوالات پاسخ دهیم .

اسپیکر پرقدرت بیکارو

یکی از برندهای جدیدی که امروزه در ویترین فروشگاه ها و سایت ها دیده میشه اسپیکر پرقدرت بیکارو هست که در مدت زمان اندک توانست جایگاه بسیار خوبی در بازار پیدا کنه و محبوبیت زیادی بین کاربران به دست بیاورد .جالبه بدونید که این تولید کننده در سال 2010 میلادی فعالیتش رو در کشور چین آغاز کرده و شعار منحصر به فرد کمپانی بیکارو"تمرکز روی کالا، خریدار و بازار" می باشد که نشان دهنده ی اعتبار و اصالت آن است.

حال به بررسی برخی از ویژگی های برتر این محصول می پردازیم :

قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک
در خیلی از موارد پیش آمده که شارژ گوشی شما تمام شده و نیاز ضروری به شارژ دارید. در چنین مواقعی با در اختیار داشتن اسپیکر های پرقدرت بیکارو و تنها از طریق کابل یو اس بی به راحتی گوشی خود را شارژ نمایید .

پاور بانک یا همان شارژرهمراه کالایی است که کمتر کسی در این دوره از زمان از آن استفاده نمی کند. پاوربانک ها در ظرفیت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. ظرفیت پاوربانک درواقع میزان توانایی پاوربانک در ذخیره ی انرژی است که هرچه میزان توانایی ذخیره کردن انرژی بیشتر باشد ظرفیت پاوربانک بالاتر رفته و قیمت پاوربانک بیشتراست. همچنین پاوربانک ها در انواع مختلف پاوربانک معمولی، پاوربانک فست شارژ و پاوربانک سوپر فست شارژ موجود می باشند. همچنین دیگر استفاده های پاوربانک، روشن کردن چراغ مطالعه با پورت یو اس بی است.

قابلیت اتصال هم زمان دو اسپیکر بیکارو به همدیگر
در برخی از موارد پیش آمده که بخواهید آهنگ را با صدای بلندتری گوش دهید و از آن لذت ببرید برای چنین موردی یکی از ویژگی های جذاب، منحصربه فرد و بسیار کاربردی این محصول قابلیت اتصال همزمان دو اسپیکر از طریق بلوتوث به یکدیگر می باشد که می توانید با چنین ترفندی تولید صدای بیشتری داشته باشید .

گارانتی یکساله
یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در خرید هر محصولی داشتن گارانتی معتبر است . کمپانی بیکارو با تضمین یکساله ی محصولات خود این اطمینان را به شما می دهد که با آسودگی خاطر خرید کنید و از آن لذت ببرید.

زیبایی منحصر به فرد
تمامی محصولات بیکارو با طراحی خاص ، استاندارد و بی نظیر به بازار عرضه شده اند و چشم هر ببینده ای را به خود خیره می کند.

خاصیت ضد آب بودن
یکی از ویژگی های مهم که برای بعضی از افراد پر اهمیت است قابلیت ضد آب بودن اسپیکر می باشد . برخی از انواع مدل های بیکارو قابلیت ضد آب بودن را دارند و در مقابل قطرات آب مقاوم می باشند . و همین ویژگی سبب محبوبیت بیکارو در میان کاربران شده است.

کیفیت صدای فوق العاده و شفافیت صدای بی نظیر
اسپیکر های بیکارو با قدرت صدای فوق العاده در حال رقایب با بهترین برند های اسپیکر در بازار هستند و صدای بی نظیری از پخش موسیقی را برای شما به ارمغان می آورند.

همچنین ایرپادهای نافومی که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این شرکت می باشند. مانند هر محصول دیگری قیمت ایرپاد به مدل و جنس آن بستگی دارد. اما به طور کلی قیمت ایرپاد از حدود صد هزار تومان شروع شده و به قیمت های نجومی ختم می شود. با این حال برای افرادی که توانایی دارند، بهتر است محصولی با قیمت متوسط و رو به بالا خریداری کنند. زیرا خرید ایرپاد با قیمت پایین اطمینان بالایی ندارد و احتمال خراب شدنش زیاد است. به همین جهت باید قبل از خرید به نظرات سایر کاربران نیز نگاه کرد. اکثر افراد می توانند صدای باکیفیت را از صدای بی کیفیت تشخیص دهند. درصورت خرید ایرپاد بی کیفیت علاوه بر ضرر مالی ممکن است به گوش شما نیز آسیب بزند زیرا شدت صوت نامتعادل بر شنوایی کاربر تاثیر می گذارد.

فروشگاه اینترنتی آبی سل با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و عضویت در اتحادیه کسب و کارهای مجازی کشور مفتخر است که تمامی اسپیکر های بیکارو را با قیمت مناسب و گارانتی یکساله در سراسر کشورعرضه کند.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نسیم میرحسینی
    0

    سلام چجوری میتونیم خرید کنیم ؟

  • شهرزاد
    0

    چه قیمت هستند این اسپیکر ها؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها