تاکید اپوزیسیون بحرین بر مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل

ائتلاف ۱۴ فوریه در بحرین در اولین سالروز امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان رژیم آل خلیفه و رژیم صهیونیستی فعالیت‌هایی را آغاز کرده و بار دیگر بر مخالفت خود با این توافق تاکید کرد.

تاکید اپوزیسیون بحرین بر مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل

به گزارش سایت شبکه خبری المیادین، ائتلاف ۱۴ فوریه در بحرین برای حضور در مراسمی جهت گفتگو درباره گذشت یک سال از امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان رژیم آل خلیفه و رژیم صهیونیستی فراخوان داد.

این مراسم شامل سخنرانی دکتر ابراهیم العرادی، مدیر دفتر سیاسی این ائتلاف درباره اهداف رژیم آل خلیفه از در پیش گرفتن سیاست عادی‌سازی و تاکید بر مخالفت مردم بحرین با این سیاست در تمامی مراحل و هشدار درباره خطرات آن هستند.

هدف ائتلاف ۱۴ فوریه از برگزاری این مراسم، پرداختن به ناکامی حکام آل خلیفه در تبلیغ و ترویج عادی‌سازی در داخل و خارج بحرین و مسؤول دانستن سران حاکمیت و همپیمانان آن و نیز تاکید دوباره بر موضعگیری سیاسی این ائتلاف نسبت به عادی‌سازی است.

عصر یکشنبه در برخی مناطق بحرین اعتراضات مردمی نسبت به عادی سازی در قالب برنامه اعلام شده از سوی گروه های اپوزیسیون انجام شدند که از جمله آنها دو راهپیمایی خشم آلود با شعار "بحرینی‌های مخالف عادی‌سازی" بود که در آن تظاهرکنندگان همبستگی خود را با ملت فلسطین ابراز داشته و از توافق عادی سازی آل‌خلیفه با تل‌آویو برائت جستند.

گروه‌های مخالف در بحرین پیشتر برنامه‌هایی را برای ابراز مخالفت با عادی‌سازی در اولین سالگرد امضای توافق آن اعلام کرده بودند.

بحرین اکتبر ۲۰۲۰ بیانیه مشترکی را با رژیم صهیونیستی برای آغاز روابط دیپلماتیک و مسالمت آمیز امضا کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها