درخواست ۴۵ قانونگذار لیبیایی برای سلب رای اعتماد از دولت الدبیبه

سخنگوی پارلمان لیبی پس از تعلیق جلسه اخیر پارلمان این کشور اعلام کرد، ۴۵ نماینده درخواست سلب رأی اعتماد از دولت وحدت ملی لیبی را بعد از بازخواست آن در هفته گذشته ارائه داده‌اند.

درخواست ۴۵ قانونگذار لیبیایی برای سلب رای اعتماد از دولت الدبیبه

به گزارش سایت شبکه خبری روسیا الیوم، عبدالله بلیحق، سخنگوی پارلمان لیبی خاطرنشان کرد، در جلسه پارلمان پاسخ‌های دولت وحدت ملی مورد بررسی قرار گرفت و ۴۵ نماینده درخواست سلب رأی اعتماد از دولت را طبق ماده ۱۹۴ قانون اساسی ارائه داده‌اند.

وی در ادامه افزود، این درخواست هشت روز پس از ارائه آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به همین دلیل جلسه هفته آتی به تعلیق افتاد.

در همین راستا، فوزی النویری، معاون نخست رئیس پارلمان لیبی اظهار داشت، در جلسه آتی در خصوص سلب رأی اعتماد از دولت وحدت ملی رایزنی خواهد شد اما پارلمان امروز (سه شنبه) درمورد پیش‌نویس قانون انتخابات پارلمانی نشستی برگزار خواهد کرد.

گروهی از اعضای پارلمان در جریان این نشست نسبت به خطر سلب رأی اعتماد از دولت وحدت ملی لیبی و آنچه که ممکن است مانع برگزاری انتخابات در موعد مقرر خود شود، هشدار داده و خواستار فعال‌سازی سرویس نظارتی و از بین بردن اختلافات آن و سپس بارخواست این دولت شدند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها