برگزاری مناقصه، انتخاب پیمانکار و بزودی آغاز فاز دو اِلمان اصلی پدیده شاندیز

همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر مناقصه فاز ۲ هتل پدیده شاندیز برگزار و پاکات بر اساس ضوابط و قوانین با حضور نمایندگان شرکت های حاضر و خبرنگاران بازگشایی شد.

برگزاری مناقصه، انتخاب پیمانکار و بزودی آغاز فاز دو اِلمان اصلی پدیده شاندیز

به گزارش روابط عمومی گروه شرکت های پدیده شاندیز دکتر ابوالفضل انتظاری گفت: این فاز شامل نصب و تکمیل اسکله فلزی و اجرای بتن ریزی طبقات سقف 13 تا 23 میباشد و برای ۲۱ شرکت ذی‌صلاح دعوتنامه حضور در مناقصه ارسال شده است.

وی افزود: از 11 شرکت که اسناد مناقصه را دریافت کرده بودند، تعداد ۷ شرکت قیمت داده اند.

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز با بیان اینکه برآورد رقم مناقصه ۱۳۴ میلیارد ۵۰۰ میلیون ۱۱۴ هزار و ۹۳۰ ریال بوده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه ۴ پیشنهاد نقدی ۱۰۰، ۷۵، ۵۰ و ۲۵ درصدی همراه با تهاتر باقی مانده را در قالب ۲۵، ۵۰ و ۷۵ درصدی داشته‌ایم و پاکت‌ها هم در ۳ دسته الف، ب و ج و متناسب با نوع پیشنهادات تقسیم شده است.

انتظاری تصریح کرد: از مجموع ۷ شرکت حاضر در مناقصه ۲ شرکت تک پیشنهاد ۱۰۰ درصد نقد و ۵ شرکت هم ۲ پیشنهاد ۱۰۰ درصد نقد و ۷۵ درصد نقد و ۲۵ درصد تهاتر را داده بودند

وی تاکید کرد: برای پرداخت های پیمانکاری هیچ دغدغه‌ای نداریم و پیمانکاران بایستی در ایام تعطیلات نوروز نیز به کار مشغول باشند.

انتظاری با اشاره به اهمیت اتمام همه پروژه‌ها گفت: به زودی مناقصه فاز ۱۱ تا ۱۹ تجاری هم برگزار شده و برنده آن اعلام خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از بارگذاری‌های پروژه‌های ساخت و ساز در مجموعه پدیده مربوط به دوره اول مدیریتی بوده که برخی‌ها پیشرفت ۱۰۰ درصدی و برخی دیگر ۷۰، ۵۰، ۳۰، ۱۰ و ۵ درصدی داشتند و حتی برخی موارد نیز صفر درصد بود.

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر پروژه‌های تعریف شده مجوزهای قانونی آن دریافت شده است،خاطرنشان کرد: در قالب کنسرسیوم بانکی برای آپارتمان‌های میان مرتبه ۶۴ میلیارد تومان از قسط اول در ۲ مرحله تخصیص یافته است که در مرحله اول به‌صورت ۱۰۰ درصد و در مرحله دوم به‌صورت ۷۰ درصد به پیمانکاران پرداخت انجام شده است و ۳۰ درصد مابقی پس از تایید مدارک و گزارش پیشرفت فیزیکی تخصیص می‌یابد.

انتظاری تصریح کرد: آخرین وضعیت گزارش مالی و نتیجه حسابرسی سال ۱۳۹۵ گروه شرکت‌های پدیده شاندیز در سامانه سناپ قرار گرفته تا همه چیز شفاف باشد.

وی تاکید کرد: برای ورود به فرابورس گزارش حسابرسی، صورت مالی و اطلاعات سهامداران به‌روز شده و از مشاوره مشاوران هم استفاده می شود و روز گذشته نیز جلسه‌ای با مسئولان سازمان بورس و فرابورس در تهران برگزار شد و مسئولان و نمایندگان این مجموعه به زودی بازدیدی از مجموعه پدیده شاندیز خواهند داشت.

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز ادامه داد: در حال حاضر حدود ۳۰ مشاور و پیمانکار با مجموعه پدیده شاندیز همکاری دارند و اصرار ما سرعت در فعالیت‌های اجرایی طرح‌ها و پروژه‌ها است و قبل از نوروز ۱۳۹۷ چند مجموعه از جمله هاپیر مارکت، واحدهای تجاری، پیست یخی، رستوران های حاشیه خیابان سنگ‌ فرش، پیست دوچرخه‌سواری اطراف خیابان سنگ فرش به بهره برداری خواهد رسید.

انتظاری با بیان اینکه با افزایش سرمایه در شرکت ابنیه و ساختمان هر یک سهم اسمی به ۶ سهم تبدیل شد،گفت: هر یک سهم گذشته معادل ۶ سهم امروزی است و اکنون میزان خرید سهام افزایش یافته که رشد خوب قیمت‌ها را هم به همراه داشته است.

وی با اشاره به اشتغال مستقیمی که در پروژه ایجاد شده است افزود: در پروژه‌های میان مرتبه ۸۰۰ نفر، تکمیل و رفع نواقص فاز ۱ تا ۱۱ حدود ۱۸۰ نفر و در بهره‌برداری در ظرفیت نهایی ۳۰۰ نفر مشغول به کار شده‌اند و یقیناً فرصت های شغلی غیر مستقیم چند برابر خواهد خواهد بود.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها