رئیس پلیس پیشگیری مازندران خبر داد:

کشف ۴۲۲ فقره خودروی سرقتی در مازندران 

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از کشف ۴۲۲ فقره خودروی سرقتی از سوی کلانتری ها و پاسگاه ها از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

کشف ۴۲۲ فقره خودروی سرقتی در مازندران 

سرهنگ سید محسن جعفری در این خصوص، اظهار کرد: ماموران انتظامی یگان امداد، کلانتری و پاسگاه های سطح استان در راستای مبارزه با سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های محله محور، موفق به کشف ۴۲۲ فقره خودروی سرقتی شدند .

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۶ درصد سرقت خودروهای به وقوع پیوسته توسط ماموران کلانتری های و پاسگاه های استان کشف شد که در این راستا ۱۲۸سارق خودرو دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند .

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه طرح های گسترده پلیس پیشگیری در تمامی حوزه های ماموریتی به منظور تامین آرامش و امنیت شهروندان است، تاکید کرد: این طرح ها به طور مستمر و با قوت در کلانتری ها و پاسگاه ها استان اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در پیشگیری از جرم، تصریح کرد: عمدتاً وقوع سرقت ها از جمله سرقت خودرو نشات گرفته از بی توجهی به هشدارهای پلیسی است که با رعایت کردن آن می توان از وقوع سرقت ها جلوگیری کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها