رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تشریح کرد:

شرایط بخشش غیبت سنواتی سربازان

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی شرایط بخشش غیبت سنواتی سربازان حین خدمت را تشریح کرد.

شرایط بخشش غیبت سنواتی سربازان

سردار تقی مهری در مورد نحوه بخشش غیبت سنواتی سربازان حین خدمت اظهارکرد: برابرابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مشمولان غایبی که به خدمت اعزام می شوند در صورتی که حین خدمت سربازی،از وضعیت انضباطی خوبی برخوردار بوده و دارای حسن اخلاق ، رفتار وجدیت در انجام وظایف محوله باشند، همچنین درصورت ابراز شجاعت و فداکاری درعملیات جنگی با تایید فرماندهان و روسای مربوطه یگان خدمتی ، تمام یا بخشی از اضافه خدمت آنان بخشیده می شود.

وی با بیان اینکه شرایط بخشش اضافه خدمت سربازان حین خدمت شامل ۲۹ بند است،گفت: کارکنان وظیفه ای که در عین رعایت نظم و انضباط ، در طول خدمت موفق به ثبت ابتکار منجر به تولید محصول ، تولید مقاله علمی مهم و معتبر قبل از ورود به خدمت و یا حین خدمت شده باشند، می توانند از این بخشودگی استفاده کنند.

سردارمهری در ادامه بیان کرد: کارکنان وظیفه حافظ حداقل یک جزء قرآن ، فعالان در امورفرهنگی ،نفرات برگزیده مسابقات فرهنگی ،ورزشی ،علوم قرآنی و علمی در سطح نیروهای مسلح و یا استانی نیز می توانند با تایید فرماندهان و روسای مربوطه از این بخشش بهره مند شوند.

وی افزود: سربازان دارای شرایطی اعم فرزند ایثارگر،تاهل ، پدر درحبس مشروط به اینکه محکومیت امنیتی نباشد ، فوت اعضای درجه یک خانواده در طول خدمت ، سرباز تحت پوشش کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی نیز می توانند از این بخشش اضافه خدمت بهره مند شوند.

سردار مهری عنوان داشت: کارکنان وظیفه ای که حداقل به مدت ۱۲ ماه از مدت خدمت سربازی خود را در مناطقی با مسافت بیش از ۳۰۰ کیلومتر خارج از محل سکونت خود خدمت کنند ، می تواننداز بخشش فوق بهره مند شوند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای اطلاع از ابلاغیه کامل مربوط به بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی wwww.vazifeh.poilce.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • سجاد
    0

    خرس گنده چرا دست از سر بچه ها بر نمیدارید انشاالله خدا نابودتان کند

  • جوان بدبخت سربازی
    0

    چرا دس از سرها جوونا برنمی‌دارند بخدا همه میرن چه جوون چه پیر این دنیا فانی ولی آه میلیون ها رن و بچه و پدرو مادر گریبانت ن بگیره الهی ، می‌سپاریم بخدا نابود بشن باعث و بانی اینکار

  • صبوری از دزفول
    0

    به به عجب حکومت عدالت محوری داریم ما یارو زده دو نفر را به عمد به قتل رسانده از زندان آزادش کردند، ولی ۴میلیون مشمول بالای۲۸ سال غایب را از زندگی کردن محروم کردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها