واکنش کاربران به رهایی «اکبر خرمدین» از قصاص

در حالی که حساسیت‌های پیرامون پرونده اکبر خرمدین واکنش افکار عمومی را برانگیخته کرده بود.

واکنش کاربران به رهایی «اکبر خرمدین» از قصاص

گذشت خانواده فرامرز (داماد خرمدین‌ها) از قصاص وی برای مردم به خصوص کاربران فضای مجازی سوال برانگیز شده است. بررسی ما گویای آنست که کاربران می‌پرسند با این اقدام باید شاهد قتل‌های تازه خانوادگی باشیم.

پرونده جنجالی خرمدین‌ها که شاید یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی سال‌های اخیر به‌شمار می‌رود، حالا و با گذشت خانواده داماد او از قصاص، وارد مرحله‌ای تازه شده است. این پرونده از 26اردیبهشت امسال و با پیداشدن تکه‌های بدن یک مرد در سطل زباله‌ای در فاز3 شهرک اکباتان به جریان افتاد. تنها چند ساعت پس از پیداشدن این جسد مثله‌شده، معلوم شد که مقتول کارگردان 47ساله سینما به نام بابک خرمدین است و عاملان این جنایت پدر و مادر او هستند که خیلی زود توسط پلیس دستگیر شدند.

آنها علاوه بر قتل بابک، به ارتکاب دو قتل دیگر نیز اعتراف کردند؛ آرزو (دختر خانواده) و فرامرز (شوهر سابق آرزو). اکبر خرمدین (پدر بابک) در تحقیقات گفت که فرامرز را در سال90 و آرزو را در سال97 به قتل رسانده و پس از مثله‌کردن اجساد، آنها را در نقاط مختلف تهران رها کرده و در همه این قتل‌ها همسرش همدستش بود، اما نقشی در ارتکاب قتل‌ها نداشت.

واکنش کاربران به بخشش اکبر خرمدین از سوی خانواده دامادش را بخوانید:

واكنش كاربران به حكم عجيبِ قاتل عجيب

واكنش كاربران به حكم عجيبِ قاتل عجيب

واكنش كاربران به حكم عجيبِ قاتل عجيب

واكنش كاربران به حكم عجيبِ قاتل عجيب

منبع: برترین ها

47

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • کاربر
    0

    الان ک ۸۰ سالشه تا ۱۰ سال دیگه تو زندان می میره خودش ولی مادره هم دست کمی از پدر نداشته

  • ناشناس
    0

    وقتی حتی دختر و پسر خودش هم رضایت دادن دختره هم مصاحبه کرده بود گفته بود با آبروی خانوادمون بازی نکنین خانواده دامادش هم رضایت دادن دیگه بقیه میتونن چی بگن؟ اون حبس هم جنبه ی عمومی جرمه وگرنه حکم قصاص با رضایت خانواده تموم شده

  • ناشناس
    0

    حالم به هم میخوره از این مرد این بچه تربیت کردنش این هم عملکردخودش وزنش، دراکولای خون خوار خدا لعنتت کنه باید خودت رو میکشتی بی غیرت لاف زن

  • علی رضا
    0

    به جای اعدام تو زندان چندتا قاتل خونسرد تحویل جامعه بده...زندانیها از دستش در دماوند یعنی واقعا ..

  • مهدی
    0

    تو این قتل ها مشخص شد که دست دولت هم شریک بود.

  • کاربر ناشناس
    0

    اصلا من نمیدونم چرا خبر فوری از این خانواده منفور خبر میذاره

  • محسن
    0

    اقایون ناراحت چرا اشتباه میزنید چطور واسه اقای نجفی شهردار رضایت خوب بود واسه اینا بد شد؟

  • حسین
    0

    انشالله میاد بیرون اون دخترش رو هم میکشه .

  • زرگانی حقیقی
    0

    دوستت دارین

  • روح اله
    0

    خاک بر سر چنین جامعه ای .ایا انصاف وعدل وعدالت اینه . برید قانون رو عوض کنید تا ابروی ایران تو جهان نرفته. ای اساام همین رو میگه .باید شک بکنیم تو عقیده هامون

  • ناشناس
    0

    این فرد ۳ نفر از فرزندان راکشته به این راحتی فقط ۱۰سال زندان بماند توجه داشته باشید خشونت وکشتن در مغزشان میباشد از نظر فرهنگ جامعه درست نیست باید حبس ابد بدهید حتی مادر هم همین طور شک نکنید بعد از اتمام زندان حتما دوباره دست به کشتار میکند

  • کاربر ناشناس
    0

    اخه عاقلهایی که کامنت گذاشتید اون سرطان داره واینقدرپیره،ده سال دیگه زنده هست لرزه به اندام شماافتاده،

  • حامد
    0

    اعدام پیر مرد و پیر زن انصاف نیست من فکر میکردم حبس ابد میگیرن چی شد

  • علی . z
    0

    افکارمسموم و عفونی این آقا میتونه الگوی اون افراد مریضی باشه که بی بهانه دنبال جنایت میگردن . کسی که تونسته این همه سال جنایات وحشیانه و کثیف خودش رو به بهانه های واهی از چشم دوست و حتی فامیل پنهان کنه نباید یک لحظه هم نفس بکشه . کسیکه به بچه خودش رحم نکرده بدون شک به هیچ موجود زنده ای هم رحم نمیکنه .معنی حکم 10 سال برای این فرد حکم آزادیه تا اسارت .

  • علی
    0

    واقعا می بایست بصورت جدی و ضرب الاجل با اتفاقاتی که احساسات مردم رو جریحه دار می کنند برخورد قاطعانه نمود نه اینکه بعد از ماهها نتیجه اش اینطور باشه ؟!

  • کامبیز
    0

    مگر شهردار اصلاح طلب سابق جناب نجفی ،قاتل زنان از قصاص رهایی نیافت؟

  • نسرین
    0

    این اقا سه سال دیگه مرده بهترین کار این است با دوستان مروت با دشمنان مدارا - در ضمن بچه خودش بوده دوست داره بکشد بچه الان بچه نیستند 50درصدشون سرطان خون هستند سکته دهنده هستند بچه های الان یار نیستند بار هستند بچه های الان تحریم ترامپ هستند / گاهی همین الان امار بگیرید حداقل 2 درصد والدین به مرگ بچه عزیز کرده خود راضی هستند دعا می کنند خدایا یا این بچه ابرو بر بردار یا من را - این دعای خرمدین و دیگر پدر مادر ها حتی خواهر برادرهاست الکی خرمدین قضاوت نکنیم شاید من هم جاش بودم 10 سال زودتر این کار می کردم بچه ها بی مسئولیت و ابرو خانوارها را نشان رفتند عین تحریم امریکا و تورم مسئولین - تربیت بچه ها از دست والدین خارج شده اگر دوست دارید منطقی باشیم بهتر بچه را زیاد نیاریم یا بهتر بگم اگر ژن خوب نیستید ژن خوب : انسانی است که نیاز به هر روز نصیت کردن پند اندرز ندارند خودشان اولاد نیکو هستند پیامبر اولاد نیکو نام می برد =ژن خوب = بچه خوب بهترین کار این است نگاهی ب خانواده پدری ومادری بکنیم دیدیم روانی دیدیم معتاد دیدیم بی مسئولیت هست بچه نیار چون ژن شما 50درصدش بی خود است و احتمال بچه که پدرت دربیاره تربیت نشود زیاد است در انتخاب همسر از خانواده ژن خوب کوشا باشید ژن خوب یعنی همان شانس یعنی لطف بزرگ خدا . یعنی بچ خودش مسیر درست می رود ولی ژن بد یعنی تربیت ناال را چون گردگان ( گردو ) بر گمبد ( گوی دایره ای ) است

    نظرات شما -
    • یک ایرانی
      0

      میشه دهنتو ببندی،وقتی هیچی نمیدونی قضاوت نکنی؟؟

    • یک هموطن بابک خرمدین
      0

      تو اگه دلت خواست بچه نیار سرکارخانم نسرین،نسخه برای مردم نپیچ،کافر همه را به کیش خود پندارد،وقتی بابک رو نمیشناسی،قضاوتش نکن،اینو کسی داره بهت میگه که خیلی بیشتر از اونچه فکرشو کنی،بابک رو میشناسه شما که کنار این خانواده زندگی نکردی،لطف کن حرف بیهوده به زبان نیار وقتی از جزییات زندگی دیگران خبر نداری.

    • به خانم نسرین
      0

      دیگران رو "مَن" نکن خانم نسرین،برای خدا کاری نداره امتحانت کنه ببینه چیزهایی که به دیگری نسبت میدی خودت در جایگاهش قرار بگیری چند مرده حلاجی،وقتی میفرمایی اگه "مَن" هم جاش بودم ده سال زودتر این کار رو میکردم...خیلی به خودت غره نشو خانم،فکر کنی از هر خطایی مبرا هستی یا فرزندت خیلی خیلی پیغمبر زاده! فرزند پیغمبر هم داشتیم که نادرست بوده مثل پسر نوح ع،پس انقدر ژن خوب نگو! اتفاقا امثال شما که تصور میکنید بسیار راست و درست هستید شیطان بیشتر دور و برتون پرسه میزنه که به چالش بکشه شما رو چون عصمت فقط و فقط مختص پیامبران و امامان هست،خانم محترم،در ضمن آه مظلوم خیلی دامنگیره،بر حذر باشه از ستم کردن به آنکه جز خدا کسی ندارد این گفته امام حسین ع هست،بابک رو نمیشناسی و بابک الان ظاهرا جز خدا کسی رو نداره،اما در واقع همه کس و همه چیز رو داره چون خدا برای بنده اش کافیست این کلام قرآن مجید هست.

  • مهدی
    0

    اول از همه بنظرم باید رضایت خانواده مقتول بررسی بشه ؛ در ثانی باید به احساساتی که جریحه دار شده و ناآرامی که در فضای جامعه و خانواده به بار آورده تصمیم و اقدامات اساسی گرفته بشه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها