تشکر سوسن پرور از کسانی که به او توهین می‌کنند

سوسن پرور با تشکر از کسانی که به‌خاطر ظاهرش به او توهین می‌کنند می‌گوید: ظاهر مهم است اما قطعاً همه‌چیز نیست، علاقه‌مندان به این حرفه ایده‌ها و کار را از فضای مجازی آغاز کنند.

تشکر سوسن پرور از کسانی که به او توهین می‌کنند

سوسن پرور در برنامه «سلام تهران » درباره حضورش در فیلم "بوتاکس" و بازی در کارهای کمدی، کلبه عموپورنگ و توهین‌های فضای مجازی گفت‌وگو کرد. او با اشاره به حضور در فیلم سینمایی "بوتاکس" به کارگردانی کاوه مظاهری، افزود: حضور در این کار برایم تجربه شیرینی بود خوشحالم که در جشنواره بین‌المللی فجر و دیگر جشنواره‌ها در خارج از کشور خوش درخشیده، حضور در این فیلم برایم موقعیتی خوب از جانب خدا بود. خوشبختانه با توجه به اینکه در فیلم "بوتاکس" در ژانر جدّی ظاهر شدم مورد پذیرش مخاطبان قرار گرفت، چرا که من در نقش کمدی شناخته شدم، همچون جواد عزتی که اغلب کمدین بود ولی دیدیم که در زخم کاری خوش درخشید.

این هنرمند، با بیان اینکه در حال حاضر یک مقدار توازن اتفاقات خوب و بد به هم خورده است، گفت: بنده با اینکه فردی بشدت انرژی مثبت و امیدوار بودم، حفظ روحیه برایم کار سختی شده و اصلا به سمت رویاپردازی نسبت به آینده نمی‌روم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر مشغول ایفای نقش در کلبه عموپورنگ و یک سریال برای پلتفرم‌های خانگی است، ادامه داد: در فضای مجازی شاهد یکسری توهین‌ها و انتقادات در مورد ظاهرم هستم از همین‌جا به آنان می‌گویم دمتان گرم، وقتی مرا مورد عتاب و خطاب قرار می‌دهید به افزایش تعداد فالوورها و دیده شدنم کمک می‌کنید.

پرور با اشاره به رابطه دوستی با مرحوم ماه‌چهره خلیلی، گفت: فوت ماه‌چهره برایمان تلخ بود، آشنایی ما به سال ۱۳۹۲ کار تئاتری ساخته اتابک مهربان برمی‌گردد، او فردی بود که عمق زندگی خودش زیاد بود و عمق زندگی اطرافیانش را زیاد می‌کرد، بسیار مهربان بود تا جایی که با خودم می‌گویم این دنیا آن هم در این روزهای تلخ لیاقت این افراد را ندارد و خوبان را می‌برد.

این بازیگر در پاسخ به سؤال مجری در خصوص اینکه پیشنهادتان به افرادی که تمایل به بازیگر شدن دارند چیست؟ عنوان کرد: ظاهر مهم است اما قطعاً همه‌چیز نیست، علاقه‌مندان به این حرفه ایده‌ها و کار را از فضای مجازی موبایل خود آغاز کرده و فالوور جذب کنند و بدانند که روزی مهمان چنین برنامه‌هایی خواهند شد.

منبع: تسنیم

47

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • منتظر
    0

    خانم پرور عزیز شما سیرت زیبای خویش را حفظ کن و از یاوه گویی اندک کسان خود پسند ملول نشو .کارهای نمایشی شما جالب است و شما بازیگری توانا هستید .موفق باشید.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خانم پرور شما هنرمند توانایی هستید خدا قوت موفق باشید

  • TN
    0

    بهترین بازیگر سریال های طنز ایران هستی بدون رقیب

  • کاربر ناشناس
    1

    خانم قشنگی که در صورت نیست قشنگی در درون انسان ها است آن قشنگ است زیباست دلنشین است

  • طرفداران سوسن
    0

    من و شوهرم از طرفداران سوسن پرور هستیم من زیاد فیلم نگاه نمی‌کنم و اگه نگاه کنم فقط فیلم طنز و اگه متوجه بشم فیلمی پخش شده و سوسن تو اون حضور داره ....داد میزنم شوهرم بیاد با هم فیلمو ببینیم .خیلی طناز بانمک و دوست داشتنی هستین

  • ملول
    0

    اگر هرکس توانست یه لبخند به لبی بنشاند هنرمند است . و شما با بازی زیبایتان این کار رو میکنید

  • حامد
    0

    ب سلام بخدا مردم اینقد گرفتاری دارن که امثال گلزار و غیره ...هم واسشون مهم نیست،که ایشون اینقدر از منتقدینشون تشکر میکنه.همیشه موفق باشید

  • ناشناس
    0

    شما جزءبی ریا ترین وصٱحب سبک ترین خانمهای بازیگر هستین، کسانی هم که،،،،،،،انسانم آرزوست

  • خخ
    0

    خانم پرور اگه زیبایی اون چیزی هست که الان خانم ها لخت وارد خیابون میشن....میگم صدسال که نباشه....ریشه کن شن ....زیبایی عفت.وقار.حجاب و ...هست

  • ناشناس
    0

    اتفاقا شما نچرال هستید. حالا خوبه پر از بوتاکس و ژل و عمل و... باشید. هرچیزی طبیعیش زیباتره

  • مخلص
    0

    غلط کرده کسی که به شما و امثال شما متواضعان توهین کند

  • حمیده
    0

    عزیزم نصف بقیه ارایش کنی وجراحی زیبایی ازاونا سرترمی شدی اوناهمه جراحی ان

  • میشکا
    0

    والله به خدا صورت زیبا وبا نمکی دارین خوشگلای سینما با دستکاری صورتشون رو بهم زدن نچرال وبکر بودن صورت شما ناشی سیرت زیبای شماشت

  • .
    0

    جای تاسفه تویه مدارس ما به این افراد چی درس دادند که این قدر بی ادب و گستاخ هستند واقعا شرم اوره ذاتِ چنین تفکری

  • اذین
    0

    عااااااااشقتم سوسن جون طبیعی بودنت ستودنیست تواین سینمای پراز چهره های فیک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها