وزیر جنگ اسرائیل با طرح ادعاهایی بی اساس علیه کشورمان:

ایران در پایگاهی نزدیک کاشان نیروهایی را از لبنان، سوریه، عراق و یمن آموزش می‌دهد

وزیر جنگ اسرائیل با طرح ادعاهایی بی اساس علیه کشورمان گفت: زمان اقدام علیه ایران فرارسیده است و ما از جامعه جهانی می خواهیم تحریم‎هایی علیه ایران اعمال کنند.

ایران در پایگاهی نزدیک کاشان نیروهایی را از لبنان، سوریه، عراق و یمن آموزش می‌دهد

بنی گانتس در یک سخنرانی در دانشگاهی در هرتزیلیا مدعی شد که ایران در پایگاهی در نزدیکی شهر کاشان نیروهایی را از لبنان، سوریه، عراق و یمن برای هدایت پهپادهای ساخت ایران آموزش می دهد.

به نوشته روزنامه هاآرتص، گانتس در ادامه ادعاهای خود بدون ارائه هیچ مدرکی گفت که هدف از آموزش این نیروها انجام حملات هوایی در منطقه خاورمیانه است.

وی همچنین گفت که زمان اقدام علیه ایران فرارسیده است و ما از کشورها می خواهیم که تحریم هایی را علیه ایران اعمال کنند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح این ادعای ساختگی که ایران مسئول حملات پهپادی در خاورمیانه است، مدعی شد که ایران به تازگی دانش خود در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین را به حماس و جهاد اسلامی انتقال داده است.

در همین حال خبرگزاری فارس نیز گزارش داد: «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) مدعی شد قدرت‌های جهانی که به دنبال تجدید گفت‌وگوهای هسته‌ای با ایران هستند باید علیه آن تحریم اعمال کنند تا این کشور را به سمت رسیدن به توافق سوق دهند.

به گزارش «بلومبرگ»، گانتس در کنفرانسی در تل‌آویو مدعی شد «زمان عمل فرا رسیده» و در ادامه از اعضای برجام خواست تا تحریم‌ها را اعمال کنند و افزود «بیانیه‌های مشترک کافی نیست.»کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار، تلاش خود را به کار گرفته تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کند.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیراً در سخنرانی ویدئو کنفرانسی در جمع سران تعدادی از لابی‌های رژیم صهیونیستی در آمریکا از تشکیل یک تیم مشترک با واشنگتن برای مقابله با ایران خبر داد.

طبق گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل» نفتالی بنت در این نشست اعلام کرد، در دیدار با بایدن به او یک طرح «چهار ستونی» (چهار محوری) برای «توقف غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران، سلاح سازی از آن، توقف برنامه موشکی بالستیک ایران و تجاوزگری منطقه‌ای آن» ارائه داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این نشست هم تکرار کرد که مخالف برجام است اما این را هم به رسمیت می‌شناسد که دولت آمریکا در قبال این توافق چه موضعی دارد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 28
  • حسین اسلامی
    0

    صهیونیست ها در منطقه ای بیش از صدها بمب اتم دارد ولی آموزش پهپاد جرم است

    نظرات شما -
    • آریایی
      0

      آخه اسراییل و کشورهای دارای سلاح هسته ای فرهنگ استفاده از اون را دارند و هیچگاه کشوری را تهدید به محو از روی زمین نکرده اند ؛ دنیا از این میترسد : تیغ تیز در دست زنگی مست !!!!!!!!

    • ناشناس
      1

      آریایی چرت نگو اونا برای کشتن استفاده میکنن نه صلح ابله

  • ص _ ن
    1

    وزیر جنگ رژیم تروریستی کودک کش اسرائیل با طرح ادعاهایی بی اساس علیه ایران . به دروغگویی پرداخته است . مرگ بر اسرائیل کودک کش تروریستی .

    نظرات شما -
    • ب ص ن
      0

      اگر وجودش داری و مردی که بعید میدانم باشی به رژیم کودک کش طالبان تروریسم قاتلین دختر بچه‌های دبستانی و خانه به خانه گشتن آنها برای جهاد نکاح هم مطلب بزار وجود شو نداری کاسب ساندیس خور چرک و خون است در گلویتان منافقین ریاکار مرگ بر طالبان و حامیانش

  • کاربر ناشناس
    0

    ایران ۰۰۰۰ میخوره مگه اینها خودشان کشور ندارن

    نظرات شما -
    • آ
      0

      به‌کاربر‌البانی‌:به‌رییست‌‌بگو‌تا‌میتونی‌حرص‌بخور.

  • آ
    0

    فعلااونیکه‌خوردی‌هضم‌کن‌تابعد.

  • Amir
    0

    خوب آموزش بده،به توچه؟

  • کاربر ناشناس
    1

    اسراییل آخر خط رسیده نابودیش نزدیک است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      من هم مدتی مثل تو فکر میکردم ساقی دو عوض کردم یه خورده بهتر شدم از اسرائیل کشیدم بیرون رفتم تو نخ امریکا میگم کار امریکا همین یکی دوماه اینده تمومه کلا از ما شکست میخوره و نابود میشه و از صحفه روزگار محو میشه تو هن ساقی تو عوض کن مثل من

  • جنوبی
    0

    شما تروریست پرورش و آموزش میدید ایران پهباد آموزش بده چیزی نشده که زیادی بزرگش کردین، دیگه طالبان و پاکستان ترکیه خلاصه همسایه‌ها تروریست پرور شدن ایران همیشه در خطر.

  • متفاوت
    0

    گربه دزد چوب رو که برداری خودش فورا حالیش میشه.

  • ناشناس
    0

    همون کاری برای داعش کردید زیاد فشار نیار به خودت خبرت مریض میشی

  • وای
    0

    هزینه آ موزش این افراد باکیه؟ مگه خودشان کشور ندارن؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آخه قراره علیه کشوراشون بجنگند .

    • محسن
      0

      خوب میشی تازه باید حقوق هم بگیرن اینا نماینده ایرانن برای اهداف ایران

  • دیکتاتور وطن فروش عرب پرست بی غیرت
    0

    منابع کشور مجوزها افتاده دست ما ملاهای بی غیرت عرب پرست، همه جا هزینه می کتیم(‌بغیر از رفاه مردم ایران) ، چیه؟ مشکلی داری؟؟!! حواست باشه ما حتی به هواپیمای اوکراینی هم رحم نکردیم شما که جای خود دارید!!!!

  • ناشناس
    0

    گانتس،اگر این آموزش ها و نزاع های فرقه ای نباشد وضع اسرائیل که خیلی درام می شود. بعد این حکومت آپارتاید مذهبی و قومی با کی جنگ و جدال کند تا ثبات و آرامش و صلح در منطقه برقرار نشود؟

  • ایرانی
    0

    کسی نیست به بنت بگه الان آمریکا تمام توان خودرا درمقابله باچین دارد صرف میکند واصولا پذیرفتن خفت فرار از افغانستان اولین استارت تغییر مواضع جنگی اوست چون فهمیده که کل این جنگهای بیست ساله از عراق ولیبی وافغانستان جز هزینه وبدنامی چیزی عایدش نشده ودرعوض چین درسایه این جنگها که اسراییل از محرکان اصلی اوبوده رشد کرده والان چین غیر قابل مهار شده است .لذا از این پس آمریکا مثل شوهری که هرجه خانمش امر کرد میگوید چشم ولی انجام نمیدهد خواهد شد.

  • محسن
    0

    سیصد ساله امریکا همه جای دنیا تروریست پرورش داده و به کاربسته و جنایت کرده حالا ایران هم 100 نفر رو جمع کرده دفاع شخصی بهشون یا میده آب رو بریزید همونجاتون که میسوزه

  • شهرام.ر
    0

    اونا واسه مردم خودمونه با اسراییلی ها کاری ندارن

  • علیرضا
    0

    جالبه ما همیشه اول تکذیب میکنیم بعدش معلوم میشه واقعیت بود کاری به دلیل تربیت و پرورش ندارم بحث اطلاعاتیه که خیلی ادعا داریم که سربازان گمنام امام زمان مراقبن ولی متاسفانه این اطلاعاتی که از این مکانهای فوق سری به بیرون درز کرده نشوندهنده ضعف اطلاعاتی و مراقبتی این نهادهاست ماجرای ترقوز آباد که اول گفتیم قالی شوییه بعدش فهمیدیم که سقف رو سوراخ کردن و اطلاهات فوق سری بردن و.... ایکاش یذره بیشتر مراقب باشیم

  • شبنم
    0

    اگر این درست باشه که افتضاحه.. الان یکسری کله آهکی میگن افری

  • امیر1
    0

    اولین واخرین کاری که بلدند. تحریم.اخه یکی نیست به این ترسوها بگه با تحریم فقط قشر ضعیف جامعه را می زنید اگر قدرت دارید بروید و حکومت را بکوبید به ما ضعیف بی چارها چه کار دارید از ما به شما ابی گرم نمی شود یعنی در توان نداریم اگر قدرت دارید به حکومت ضربه بزنید .تحریم به حکومت اصلا فرقی ندارد حتی از ان منفعت می برد قابل توجه کشورهای که ما را تحریم می کنند

  • افشین
    0

    شک ندارم راست میگه ،،، چون سران مملکت به فکر مردم نیستن،،،،ما هم یه مشت بی عرضه ایم

  • رضا،،
    0

    ●به کوری چشم یهودویانکی جماعت، ایران بزرگ و دراز تاریخ و قوی منطقه》》》۸۰ (هشتاد) برابر خاک اسرائیل فسقلی، وسعت سرزمینی دارد./// وآنها فقط(یک هشتادم)=زیر (یک ونیم) درصد ما!!!!!!!! وسعت وقابلیت مکانی دارند و تازه آنهم دزدی وخاک غصبی.》》》که اینهم درهمین قرن به دست صاحبانش(فلسطین واعراب) برمیگردد.☆خبرقرآن ازآینده:{زمین،عاقبت به مستضعفین وصالحین،میراث میرسد}.

    نظرات شما -
    • نا
      0

      خدایش جک گفتی یا به این چرندیات اعتقاد داری ولی دمت گرم تو این گیرودارکرونا یکم شادمون کردی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها