همه صندلی‌ ها پر شد

آیین دیدار و نمایش بسته فیلم کوتاه «شکست زمان» با حضور جمع بسیاری از هنرمندان و سینماگران در خانه هنرمندان برگزار شد.

همه صندلی‌ ها پر شد

پیش از نمایش فیلم، آمین صحرایی کارگردان ۲ فیلم کوتاه مرگ تدریجی و سنگبال ضمن خوشامدگویی به حاضران، گفت: ممنونم از همه شما که در این شرایط برای دیدن فیلم‌های ما که حکم فرزندان‌ مان را دارند به سختی آن‌ها را ساخته‌ایم، آمده‌اید. من در بسته فیلم کوتاه شکست زمان ۲ فیلم کوتاه مرگ تدریجی و سنگبال را دارم. اکران این فیلم را به روح دوست تازه درگذشته‌ام الناز فاطری که دستیار من در فیلم‌ هایم بود و متاسفانه ۲ هفته پیش درگذشت، تقدیم می‌کنم.

پس از او آذر تجلی کارگردان فیلم کوتاه ورای سکوت روی سن آمد و بیان کرد: سپاسگزارم از همه شما که زحمت کشیدید و به مراسم آیین دیدار و نمایش بسته فیلم کوتاه «شکست زمان» آمدید. از موسسه هنروتجربه کمال تشکر را دارم که ما را دور هم جمع کرده که تجربه بسیار خوبی از کار گروهی‌ست. من برای اولین‌ بار این تجربه دلنشین را کسب می‌ کنم، امیدوارم شما هم به اندازه ما از دور هم جمع شدن و نمایش فیلم‌ ها لذت ببرید. همچنین از طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی تهیه‌کنندگان ورای سکوت تشکر می‌ کنم. امیدوارم لذت ببرید.

کمال کچوئیان کارگردان فیلم کوتاه آداپت نیز ضمن خوشامدگویی در سخنانی عنوان کرد: از موسسه هنروتجربه که حامی هنرمندان جوان و فیلمسازان مستقل است، تشکر می‌کنم، همچنین از آمین صحرایی متشکرم که با توجه به از دست دادن یکی از دوستانش حال مناسبی ندارد، به بهترین شکل با ما همراهی کرد.

او در پایان خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه آداپت در سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در بخش تجربی جایزه گرفت. دوست داشتم عوامل فیلم هم در این مراسم حضور داشته باشند که متاسفانه به دلیل مشغله کاری امکان آن به‌وجود نیامد. پرستو قائدرحمت بازیگر «آداپت» در جمع حضور دارد که از او ممنونم. امیدوارم از تماشای این بسته فیلم کوتاه لذت ببرید.

در پایان مراسم آیین دیدار، بسته فیلم کوتاه «شکست زمان» با حضور جمع زیادی از مخاطبان و پر شدن صد در صدی صندلی‌ های سینما به نمایش درآمد.

این بسته شامل ۶ فیلم کوتاه خراش اثر مجید امینی، مرگ تدریجی اثر آمین صحرایی، آداپت اثر کمال کچوئیان، ورای سکوت اثر آذر تجلی، سنگبال اثر آمین صحرایی و فیلمرغ اثر امیرمسعود سهیلی است.

منبع: ایرنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها