پدران متولد هر ماه چه خصوصیاتی دارند؟

پدران در خانواده به عنوان تکیه گاه همه محسوب می شوند، خصوصیات هر پدر منحصر به فرد است ولی رفتار های آنها را بر اساس ماه تولدشان می توانیم کمی حدس بزنیم.

پدران متولد هر ماه چه خصوصیاتی دارند؟

فروردین

پدرانی که در ماه فروردین متولد شده اند، پدران قدرتمندی هستند؛ مخصوصاً در رابطه با فرزندانشان منبعی از انرژی و هیجان محسوب می شوند و طبیعت بلند پروازانه دارند. ارزش زندگی را می دانند و تا جایی که می توانند به خانواده اهمیت می دهند.

اردیبهشت

پدر اردیبهشتی کمی از فرزندانش فاصله دارد. البته که روش خودشان را برای ابراز عشق و نگرانی به فرزندشان دارند. آن ها معلمان بسیار خوبی هستند و سعی می کنند همیشه مسائل اخلاقی را به فرزندانشان بیاموزند و حس وفاداری را در آن ها بیدار کنند.

خرداد

پدران خرداد ماهی پدران سرگرم کننده ای هستند. آن ها چراغ زندگی خانواده محسوب می شوند و جزء باهوش ترین افراد زندگی فرزندشان به حساب می آیند. آن ها مهارت بالایی در ارتباط برقرار کردن با فرزندانشان دارند و معمولاً با فرزندان و دوستان فرزندانشان ارتباط صمیمی برقرار می کنند.

تیر

پدران تیر ماهی عاطفی هستند و کمی غریزه مادرانگی هم در آن ها وجود دارد. آن ها خواسته ها و تمایلات فرزندانشان را به خوبی می شناسند و به آن ها کمک می کنند که نیاز های عاطفی و ضروریات زندگی خود را بفهمند. در کنارش کمی بیش از حد معمول وابسته بوده و حس مالکیت نسبت به فرزندانشان دارند.

صندلی کودک مرداد

پدران مردادی پدرانی نگران اما کاملاً قوی هستند. آن ها قدرت خارق العاده ای دارند که فرزندانشان را تامین کنند و سعی می کنند در هر مرحله از زندگی روی تصمیمات فرزندانشان اثرگذار باشند. بهتر است که این پدران یک قدم به عقب برگردند و اجازه دارند که فرزندانشان ایده ها و افکار خودشان را به کار بگیرند.

شهریور

پدران شهریوری پدران ایده آل گرایی هستند که سعی می کنند یک محیط بدون عیب و نقص برای فرزندانشان ایجاد کنند. آن ها بهترین ها را برای فرزندانشان می خواهند و به دنبال ترسیم آینده فوق العاده برای آن ها می باشند.

مهر

پدران مهر ماهی دوست دارند در هر مورد از زندگی فرزندشان تعادل ایجاد کنند و فرقی ندارد که این موضوع در مورد تحصیلات یا سرگرمی و استعداد های فرزندانشان باشد. در هر صورت دوست دارند که فرزندشان را به خوبی پرورش بدهند و به بهترین حالت ممکن آن ها را تربیت کنند.

نوجوان آبان

پدران آبانی پدران پرهیجان و صبوری هستند. البته که برای فرزندانشان نگران هستند اما انرژی خوبی برای آن ها می گذارند. پدران آبانی کمی حس مالکیت در مورد فرزندانشان دارند و به شدت از عیب و ایراد فرزندشان دفاع می کنند که کسی از آن ها ایراد نگیرد.

آذر

پدران آذر ماهی جذاب ترین پدران دنیا هستند. آن ها می دانند که چگونه فرزندانشان را سرگرم کنند و زندگی آن ها را با انجام کار های ماجراجویانه و پر هیجان پر کنند. به نیاز های فرزندانشان هم توجه می کنند و به دنبال برقراری تعادل در زندگی آن ها هستند که در این امر موفق می شوند.

دی

پدران دی ماهی پدران با تجربه ای بوده که توجه زیادی به بزرگ کردن فرزندشان دارند و بیشتر به دنبال تامین نیاز های او هستند تا این که بخواهند زمان زیادی را در کنارش باشند. البته سپری کردن اوقات در کنار فرزندان اهمیت بسیار زیادی دارد.

شاغل بهمن

پدران ماه بهمن دوست دارند که فاصله مشخصی از زندگی فرزندشان داشته باشند. آن ها به فضای شخصی فرزندشان به شدت اهمیت می دهند و دوست دارند که به گونه ای آن ها را بزرگ کنند که روی پای خودشان بایستند و وابسته به دیگران نباشند اما این رفتارشان گاهی اوقات باعث ایجاد یک فاصله زیاد از لحاظ عاطفی بین آن ها و فرزندانشان می شود.

اسفند

پدران ماه اسفند یکی از بهترین پدران هستند. آن ها به نیاز های مادی و روحی فرزندانشان به شدت توجه می کنند و آن ها را از همه خطرات زندگی محفوظ می دارند. عاشق این هستند که سپر بلای فرزندانشان در برابر خطر ها باشند و تلاش هایشان باعث می شود که یک محیط مثبت و ایده آل را برای فرزندان شان ایجاد کنند.

منبع: نمناک

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها