شلیک بیش از 10 موشک از غزه به سرزمین‌های اشغالی/ گنبد آهنین فعال شد

رسانه‌های فلسطینی از شلیک بیش از 10 راکت از باریکه غزه به سمت مناطق صهیونیست نشین در نزدیکی نوار مرزی با غزه خبر دادند.

شلیک بیش از 10 موشک از غزه به سرزمین‌های اشغالی/ گنبد آهنین فعال شد

بر اساس گزارش الجزیره، صدای آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین اشکول در نزدیک نوار مرزی با باریکه غزه به صدا درآمد و صدای انفجار در این منطقه شنیده شد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک فروند موشکی را که از غزه به سمت اشکول شلیک شده بود، رهگیری کرده است.

رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه اعلام کرد که دو نفر از شش اسیر فلسطینی را که از زندان جلبوع در شمال سرزمین‌های اشغالی فرار کرده بودند، بازداشت کرده است.

«خالد البطش» از مقامات رده بالای جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز جمعه در مصاحبه‌ای در خصوص هرگونه آسیب به شش اسیر آزاده به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود.

او به شبکه المیادین گفت: «سلاح مقاومت منتظر است تا یک قطره خون از هر یک از شش اسیر آزاده ریخته شود تا در آن صورت علیه دشمن اقدام کند و از این رو به اشغالگران هشدار می‌دهیم که هیچ آسیبی به اسرا نباید برسانند.»

خالد البطش سپس گفت که زندانیان فلسطینی در معرض اقدامات انتقام جویانه صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند و رژیم تل آویو در ازای فرار اسرای آزاده، دست به سرکوب دیگر زندانیان می‌زند.

او از نهادهای حقوق بشری و سازمان‌ها و کشورها خواست تا رژیم تل آویو را تحت فشار قرار دهند تا اقدامات سرکوبگرانه خود علیه اسرای فلسطینی را متوقف کند.

از زمان فرار شش اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی «جلبوع» در بامداد روز دوشنبه، همزمان با بسیج گسترده صهیونیست‌ها برای یافتن آن‌ها، زندان‌های سرزمین اشغالی نیز به شدت متشنج شده است و مقامات جهت ممانعت از فرار زندانیان، آن‌ها را بین زندان‌های مختلف جابه جا می‌کنند و از این رو اسرای فلسطینی در زندان‌های «نقب» و «رامون» به شدت با مأموران درگیر شده و سلول‌ها را به آتش کشیده‌اند. امروز نیز اسرای فلسطینی در زندان رامون چند سلول را آتش زدند.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • دیکتاتور وطن فروش عرب پرست
    0

    بودجه اموزش وپرورش و حق الزحمه رتبه بندی معلمان در موشک‌های اعراب غزه نشین هزینه می شود!!!

  • ناشناس
    0

    پول بی صاحب یه کشور تحت تحریم را ببینید کجا ست!!!!

  • حمید
    0

    مردم فلاکت زده ولایت اسلامی حتی نان هم به سختی تهیه می کنند و سپاه با سرمایه مردم موشک می سازد و به نصرالله ، اسد ، حشد الشعبی و حوثی ها هدیه می کنند و والیان این حکومت انتطار دارند که اروپا و امریکا بدون پیش شرط به میز مداکره برگردنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها