دروازه‌بان قدیمی فوتبال فارس درگذشت

پیکر زنده یاد مسعود رهیده دروازه‌بان، پیشکسوت و عقاب فوتبال فارس در خانه ابدیش در خاک آرام گرفت و برای همیشه با قفس توری مستطیل سبز خداحافظی کرد.

دروازه‌بان قدیمی فوتبال فارس درگذشت

آیین تشییع پیکر این فوتبالیست با اخلاق و با مرام روز جمعه در میان حزن و اندوه جامعه ورزش و با حصور پیشکسوتان و همبازیانش در آرامستان دارلرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

در این مراسم غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال و هم بازی زنده یاد مسعود رهیده به مداحی پرداخت و شرکت کننده گان نیز در غم او به سینه زنی پرداختند.

همه آمده بودند تا با این بازیکن که عقاب فوتبال فارس بود خدا حافظی کنند و در غم از دست رفتنش اشک ریختند.

پیشکسوت فوتبال فارس درحاشیه برگزاری این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بوستان پرپر شده فوتبال فارس در عین ناباوری گلی خوشرنگ و بو را از کف داد.

مهدی آصف نخعی ادامه داد: مسعود رهیده فوتبالیست با مرام و با نظم و انضباط قدیمی شیراز نیز از بین ما پرکشید، دروازه بانی خوش استایل و بلندبالا که آرزوی فتح دروازه را به دل خیلی ها گذاشت.

وی اضافه کرد: یکی از بهترین بازیهایش را در ابتدای دهه ۶۰ با تیم منتخب فارس در ورزشگاه پیر شهدای ارتش شیراز برابر کره شمالی انجام داد و همبازیهایش غیر از گشاده روئی و خوش قلبی از او چیز دیگری به یاد ندارند.

آصف نخعی ادامه داد: زنده یاد رهیده مانند برخی دروازه بانها به ادا و حرکات نمایشی علاقه ای نداشت متانت و ادب او همیشه در خاطره ها خواهند ماند زیرا او برای خانواده اش پدری مهربان، برای دوستانش رفیقی شفیق و برای همبازیهایش نقطه اتکا بود.

وی گفت: برای مسعود،رفتن زود بود ته دلمان هوای همدیگر را میکند مخصوصا مسعود که فردی مومن و مصلح هم بود.

مسعود رهیده عقاب بلند پرواز فوتبال فارس و دروازه بان سابق تیم های برق ،کما شیراز در سال سال ۱۳۳۵ در شیراز به دنیا آمد و به لحاظ قد و قامت بلند، جسارت و اخلاق خوبی که داشت مورد توجه تیم های فوتبال فارس قرار گرفت و خیلی زود به عنوان یک دروازه بان خوب با تیم برق شیراز و کما در کشور و جام تخت جمشید مطرح شد.

زنده یاد رهیده حدود یک سالی بود که با سرطان معده دست و پنجه نرم می کرد و سرانجام پنجشنبه ۱۸ شهریور ماه جان را به جان آفرین تسلیم کرد و امروز جمعه در خانه ابدیش به خواب همیشگی فرو رفت.

رهیده طی سال ها بازی در تیم های برق شیراز، منتخب فارس، کما شیراز و الکترونیک سابقه بازی داشت و در دوران کنارگیری از فوتبال هم همچنان دروازه بانی تیم پیشکسوتان فارس را بر عهده داشت و از اخلاق بسیار خوبی هم برخوردار بود.

منبع: ایرنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها