دفتر کار هوشمند و قابل حمل+تصاویر

دفتر کار هوشمند و قابل حمل  Denizen Archetype Smartpod ویژه افرادی است که مایلند دورکاری کنند. این اتاق کار، دارای سقفی با ارتفاع  ۱۰ پا و ابعادی مناسب است.

دفتر کار هوشمند و قابل حمل+تصاویر

دفتر کار هوشمند و قابل حمل Denizen Archetype Smartpod ویژه افرادی است که مایلند دورکاری کنند. این اتاق کار، دارای سقفی با ارتفاع ۱۰ پا و ابعادی مناسب است.

دفتر کار هوشمند و قابل حمل

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از گجت فلاو، هنگامی که دفتر کار هوشمند Denizen Archetype Smartpod را دارید، می‌توانید یک فضای منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید.

دفتر کار هوشمند
این فضای کاری زیبا دارای سقفی به ارتفاع ۱۰ فوت و پنجره‌های بزرگ و فراگیر است. با این حال، آنقدر کوچک است که بتوان آن را با حداقل مجوز در هر کجا که می‌خواهید نصب کنید. علاوه بر این، طراحی این دفتر کار مبتنی بر طبیعت باز به شما این امکان را می‌دهد تا در طول روز کاری خود متمرکز باشید و در عین حال از آن الهام بگیرید.

دفتر کار هوشمند و قابل حمل

در واقع، می‌توانید نور و همچنین شیشه حریم خصوصی هر پنجره را کنترل کنید. در همین حال، نما‌های دوربین روی میز و تخته سفید برای جلسات مجازی ایده آل است.

دفتر کار

علاوه بر این، شما می‌توانید روی میز و نیمکت چوبی کار کنید و پورت‌های پنهان، مدیریت کابل، خروجی‌ها و ذخیره سازی یکپارچه به شما کمک می‌کند تا منظم بمانید.

دفتر کار هوشمند و قابل حمل+تصاویر

علاوه بر این، دارای سیستم سرمایش/گرمایش، یخچال کوچک و چراغ مطالعه است.

منبع: انتخاب

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها