عرضه یورو متشکل کاهش یافت

قیمت دلار در یک قدمی 28 هزار تومان/ افزایش عرضه دلار

قیمت دلار در روز پایانی هفته رقم‌هایی بالای 27 هزار و 800 تومان را به ثبت رساند، همراه با آن حجم عرضه دلار رشد کرد و سومین هفته پرتزریق سال جاری رقم خورد.

قیمت دلار در یک قدمی 28 هزار تومان/ افزایش عرضه دلار

قیمت دلار آمریکا در آخرین روز این هفته از مرز 27 هزار و 800 تومان عبور کرد و رکورد سال جاری را ارتقا داد، با این وجود تغییرات متوسط هفتگی قیمت دلار منفی بود.

متوسط قیمت دلار در هفته گذشته 27 هزار و 427 تومان بود که در این هفته به 27 هزار و 287 تومان کاهش یافت. متوسط قیمت دلار سنا نیز تغییراتی منفی را نسبت به هفته گذشته به ثبت رساند و از 26 هزار و 810 تومان به 26 هزار و 742 تومان افت کرد.

1

تغییرات متوسط هفتگی قیمت دلار متشکل با دلار سنا و آزاد هم جهت بود. قیمت متوسط دلار متشکل در هفته گذشته روی 26 هزار و 615 تومان قرار داشت که در این هفته به 26 هزار و 459 تومان رسید.

قیمت یورو سنا خلاف یورو متشکل و آزاد حرکت کرد

متوسط هفتگی قیمت یورو آزاد در کانال 32 هزار تومان قرار دارد و قیمت یورو سنا و متشکل در کانال 31 هزار تومان نوسان می‌کنند. قیمت متوسط یورو از 32 هزار و 582 تومان به 32 هزار و 374 تومان رسید. متوسط قیمت یورو متشکل نیز مانند یورو آزاد تغییراتی منفی را به ثبت رساند و از 31 هزار و 196 تومان به 31 هزار و 125 تومان رسید.

متوسط هفتگی قیمت یورو سنا بر خلاف یورو متشکل و آزاد تغییراتی مثبت را به ثبت رساند. متوسط قیمت یورو سنا در هفته گذشته 31 هزار و 388 تومان بود و در این هفته روی 31 هزار و 482 تومان قرار گرفت.
2

افزایش عرضه دلار همراه با عبور قیمت از مرز حساس

در روز پایانی این هفته قیمت دلار رقم‌هایی بالای 27 هزار و 800 تومان را به ثبت رساند. همراه با ثبت رکوردهای جدید قیمتی توسط دلار، حجم عرضه آن در بازار متشکل رشد کرد و از 36 میلیون و 637 هزار در هفته گذشته به 42 میلیون و 979 هزار در هفته اخیر رسید. مقدار عرضه دلار در هفته اخیر به طور معناداری رشد داشت و تنها در دو هفته دیگر سال جاری مقدار عرضه از این رقم بالاتر بود.

3

عرضه یورو متشکل کاهش یافت

بر خلاف دلار حجم عرضه یورو در هفته اخیر تغییراتی منفی را به ثبت رساند. مقدار عرضه یورو در هفته گذشته روی 7 میلیون و 145 هزار قرار داشت. این رقم در هفته اخیر به 6 میلیون و 552 هزار افت کرد. با این وجود عرضه یورو در هفته اخیر به صورت کلی و در مقایسه با مقدار عرضه در هفته‌های دیگر تابستان پایین نبود.

4

منبع: اقتصاد نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محمد
    0

    حذف چهار صفر را زودتر اجرائی کنید تا ما میلیاردرها میلیونر شویم و حقوق ده میلیونی را به رخمان نکشند مرحمت کرده ما را مس کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    زود ،تند،سریع و انقلابی خوب اقای ریئسی جلوی افزایش قیمت دلار را بگیر لطفا بجای سفر و بین مردم پشت میز خود بنشینید و به اقتصاد مملکت برس مهار تورم، کاهش نرخ ارز و افزایش ارزش پول ملی از اقدامات شاخصی است که نشان میدهد شما مرد عمل هستید ولی مشخصه با تحریم و عدم فروش نفت کاری از دست شما هم بر نمی اید و فقط شعار است

    نظرات شما -
    • جعفرکیانی
      0

      این خود دولت محترم است که با افزایش نقدینگی ارزش پول ملی راپایین ودلار را بالا می برد

  • بازنشسته
    0

    بانک مرکزی بدون مسئول و دولت تازه کاربهترازاین نمیشه!

  • ص _ ن
    0

    چرا . نرخ دلار . به مردم ایران اسلامی قالب شده ؟ ۱۰۰۰ بار مرگ بر دلالان سکه و ارز و دلار . این دلالان وطن فروش هستند . آب به آسیاب دشمن می دهند . داد و ستد مردم را مختل کرده اند . باید ✋ دست دلالی از ایران کوتاه شود .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      کاری به دلال نداره سیاست اینه و دولت نمیتونه مدیریت کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها