ساخت بیمارستان تنفسی قم یک اقدام فوق جهادی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تشکر از ارتش در ساخت بیمارستان تنفسی در قم، ساخت این بیمارستان را اقدامی فوق جهادی دانست.

ساخت بیمارستان تنفسی قم یک اقدام فوق جهادی است

محمدرضا قدیر پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان ۷۰ تخت خوابی دائمی تنفسی شهدای ارتش قم با تشکر از نقش ارزنده نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ویروس منحوس در کشور، گفت: اقدام فوق جهادی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت بیمارستان تنفسی شهدای ارتش قم ستودنی است و به حق ثابت کردند فدای ملت، ثابت قدم و صادق هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه این اقدام ارتش و نیروی زمینی در مجهز کردن سریع و کاملاً پیشرفته این بیمارستان ۷۰ تخت خوابی تحسین برانگیز است، افزود: این اقدام اگر قرار بر عادی بودن انجام می‌گرفت، شاید سال‌ها طول می‌کشید.

وی با تاکید بر سازه مستحکم این بیمارستان و تجهیزات پیشرفته آن، ادامه داد: بیمارستان تنفسی شهدای ارتش قم به گونه‌ای تعبیه شده که می‌توان بعد از گذر از بحران، در خدمت به مردم قم، مورد استفاده‌های گوناگون بیمارستانی و پزشکی قرار داد.

گفتنی است در مراسمی پیش از ظهر امروز، بیمارستان ۷۰ تخت خوابی تنفسی شهدای ارتش قم با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، استاندار قم، مدیر طرح‌های محرومیت زدایی نزاجا و مسئولین نظامی و دولتی استان افتتاح شد.

منبع: مهر

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها