سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

الگوی بازگشایی مدارس هفته آینده به مدیران اعلام می شود

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه آمادگی کامل را برای آغاز سال تحصیلی از اول مهرماه داریم، گفت: الگوی متفاوتی برای حضور دانش آموزان در مدارس طراحی شده که هفته آینده به مدیران مدارس اعلام خواهد شد.

الگوی بازگشایی مدارس هفته آینده به مدیران اعلام می شود

علیرضا کاظمی امروز (پنجشنبه ۱۸ شهریورماه) در حاشیه مراسم افتتاح یک مدرسه در آق‌قلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا با ملاحظاتی که در نظر گرفته شده، کم‌کم زمینه حضور دانش آموزان در مدارس را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: تا اول مهرماه ۲۱۵۰ فضای آموزشی در سطح کشور از جمله ۱۰ هزار کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین ۸ هزار سرویس بهداشتی بازسازی و ساخته شده است.

کاظمی با بیان اینکه کلاس‌ها نیز تجهیز شده است، بیان کرد: با این اقدامات، آمادگی کامل خودمان را برای آغاز سال تحصیلی جدید از اول مهرماه نشان دادیم.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش در ادامه با اشاره به تدوین الگوی بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: الگوی متفاوتی برای حضور دانش آموزان در سطح کشور طراحی شده که هفته آینده به مدیران مدارس اعلام خواهد شد.

وی گفت: استانداردها و اصول بازگشایی مدارس در هر منطقه طراحی و اعلام خواهد شد اما تصمیم نهایی را مدارس و شورای آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها خواهند گرفت.

کاظمی تأکید کرد: در بازگشایی مدارس، سلامت دانش آموزان و همکاران اولویت اول ماست و هر جا که نتوانیم سلامت را تایید کنیم، راه‌های دیگری را دنبال می‌کنیم.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش تصریح کرد: موضوع تزریق واکسن به افراد سنین ۱۲ تا ۱۸ سال در هیئت دولت مطرح‌شده و وزارت بهداشت پیگیر واردات واکسن برای این گروه سنی خواهد بود.

وی بیان کرد: نوبت اول واکسن فرهنگیان تزریق‌شده و تزریق نوبت دوم نیز تا اول مهرماه به پایان می‌رسد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    0

    من واکسنی جز فایزر به بچم نمیزنم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سینوفارم برکت فخری آب مقطر هستن بزن حداقل عوارض نداره

    • بهرام
      0

      خودت چی زدی

  • الکی
    0

    آموزش یا باید حضوری باشد یا مجازی بصورت ترکیبی بچه ها ضرر می کنند . دبیران متوسطه نمی توانند هم مجازی تدریس کنند هم حضوری یعنی یک درس را دوبار تدریس کنند . این روش عملی نیست .

    نظرات شما -
    • معلم دلسوز
      0

      مطالب کلاس رو ضبط کنید در مجازی قرار دهید ،تازه اگر چند تا مدرسه درس بدی هم همین یک صوت کافیه

  • نادر
    0

    خاک تو سرتون داره آمار سرویس بهداشتی رو میگه آخه ما دلمون به چی خوش باشه خدایا

  • عال
    0

    امان از بی کفایتی چرا ا ز همه دنیا باید عقب باشیم چرا ما نباید مثل مردم دنیا به موقعه نباید واکسن بزنیم حالا بچه ات بفر سی مدرسه میترسی نفر ستی عقب میمونه

  • مهدی
    0

    اکثرا مدرسه که نیست بچه ها باهم بازی و در بازار و گردش هستند بهمراه خانواده ! اما اموزش و پرورش اگر کلاس ها را حضوری نکند حداقل هفته ای دو روز دانش اموزان کل مقاطع را در فضای باز جمع کند با فاصله و چند ساعت اجازه گردش در داخل مدرسه و گفتگو با همدیگر دانش اموزان را داشته باشد

  • مهدی
    0

    همه مردم که مثل شماها نمی توانند بچه هاشون را مدرسه خصوصی بفرستن بخدا قسم بچه من تو مدرسه‌ای درس می خواند که هر کلاس ۴۰ دانش آموز دارد حالا با این تعداد بالا چطوری میشه پروتکل‌ها بهداشتی را رعایت کرد آن یک کلاس کوچک همه بهم چسبیده هستند.حالا نوبت به کشتار جمعی دانش آموزان رسیده

  • ملیکا
    0

    واقعا متاسفم واسه این مسولین که یک کم فکر نمیکنن.یک روز که آمار فوتی ها دونفر کمتره میشه زود اعلام میکنن مدارس رو باز میکنیم.

  • خ
    0

    رئیسی فقط انتصا ب میکند علاقه ای به دیگر امور دولتی ندارد

  • راکی
    0

    بالاخره مدارس خصوصی هم باید نون بخورند ،یک ماه حضوری ۸ ماه مجازی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها