یک شیشه عطر، پراید را به آتش کشید

انفجار یک شیشه عطر در داخل یک دستگاه پراید پارک شده در محوطه بیمارستان شهید رهنمون یزد، به آتش سوزی و خاکستر شدن کامل تجهیزات داخل خودرو منجر شد.

یک شیشه عطر، پراید را به آتش کشید

با شعله ور شدن آتش در داخل یک دستگاه خودرو پراید متعلق به یکی از کارکنان بیمارستان شهید دکتر رهنمون که در محوطه این مرکز درمانی پارک شده بود، نگهبانان و کارکنان تأسیسات بیمارستان قبل از حضور عوامل آتش‌ نشانی از شعله‌ ها کاستند، اما این آتش‌ نشانی بود که خودرو را از درگیری بیشتر نجات داد.

مالک خودرو گفت: یک شیشه عطر که نصف آن مواد افشانه داشت را به آینه داخل آویزان کرده بودم که با اشعه مستقیم خورشید منفجر و باعث آتش سوزی در خودرو شد.

مسئول ارشد آتش‌ نشانان اعزامی هم گفت: وجود هرگونه اسپری افشانه اعم از فندک، حشره کش، ضدعفونی کننده، ادکلن و عطر، خوشبو کننده و مواردی از این نوع در خودرو، با اشعه خورشید و ذره بین شدن اشعه با شیشه خودرو، منجر به ایجاد حرارت و در نهایت انفجار و آتش سوزی خواهد شد.

وی از شهروندان خواست از نگهداری این مواد در داخل خودرو و بویژه در مقابل نور آفتاب خودداری کنند.

منبع: خبرآنلاین

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محدثه
    0

    اطلاع رسانی خوبی بود .. ممنون

  • بیطرف
    0

    درچندسال پیش بود می گفتند غذا وبلا بوده فدای سرت ولی الان با این قیمت پراید باید بگی خدا صبرش بده

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      قضا و بلا !

  • متفاوت
    0

    خصوصا باطری یا موبایل .یک بار باطری موبایل بنده زیر نورمستقیم شیشه جلو ماشین در جیب شلوارم براثرحرارت وگرما منفجرشد که باعث سوختگی قسمتی از شلوار و رانم شد.این هم جهت اطلاع.

  • ناشناس
    0

    قابل توجه با کلاسها که اسپری و ادکلن میرادن داخل ماشین ببینید جه میشه در ضمن سیگاریهای عزیز فندک هم تو گرمای زیاد منفجر مشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها