قمقمه‌ای با قابلیت تصفیه آب و ارزیابی باکتری‌ها

قمقمه‌ای که به فیلتر مجهز است، می‌تواند آب را تصفیه کند و همچنین به تجزیه و تحلیل باکتری‌ها و ویروس‌های آب بپردازد.

قمقمه‌ای با قابلیت تصفیه آب و ارزیابی باکتری‌ها

به گزارش نیواطلس، شما می‌توانید در هر مکانی، آب خالص، پاک، تصفیه‌شده و استریل‌شده با پرتو ماوراءبنفش را بدون نیاز به بطری‌های پلاستیکی در اختیار داشته باشید. این وعده سازندگان قمقمه موسوم به "WAATR" است که می‌تواند سلامت و ایمنی کاربران را افزایش دهد.

بطری‌های یک‌ بار مصرف، کابوسی برای محیط زیست به شمار می‌روند و هزینه بالایی را نیز به همراه دارند. با استفاده از WAATR میتوانید مطمئن باشید که آب تازه برای نوشیدن در اختیار دارید.

WAATR از فولاد ضد زنگ ساخته شده و دهانه آن به اندازه کافی بزرگ است تا بتوان یخ را در آن پر کرد.

کار جالب WAATR، پس از بستن درپوش آن آغاز می‌شود. دو ضدعفونی‌کننده LED که در این قمقمه تعبیه شده‌اند، امکان محافظت در برابر باکتری‌ها، ویروس‌ها و سایر عوامل بیماری‌زا را فراهم می‌کنند. این سیستم به اندازه کافی قوی است تا بتواند هر چه را که در بطری قرار می‌گیرد، از جمله تلفن همراه، کلید یا هر چیز کوچک دیگری را ضدعفونی کند.

قمقمه WAATR در هر ساعت یک بار، پرتو ضدعفونی‌کننده را منتشر می‌کند و به همین دلیل هیچ گاه کپک‌زده یا بدبو نمی‌شود؛ مگر این که بخواهید این ویژگی را غیرفعال کنید.

کاربران در صورت تمایل می‌توانند آب را پس از همین مرحله بنوشند یا این که از فیلترهایی استفاده کنند که روی در قمقمه قرار می‌گیرند و آب را از مواد شیمیایی و ذرات پاک می‌کنند. سه گزینه متفاوت از فیلتر وجود دارد و WAATR می‌تواند هر سه را به کار بگیرد.

قمقمه‌ای با قابلیت تصفیه آب و ارزیابی باکتری‌ها

فیلترها پس از انقضا، قابل بازیافت هستند. همچنین کاربران می‌توانند فیلترها را برای تجزیه و تحلیل بیشتر به شرکت سازنده بفرستند تا یک گزارش دقیق آزمایشگاهی دریافت کنند و بدین ترتیب، تماس با منابع آلوده را به حداقل برسانند.

این قمقمه، یک شارژر مغناطیسی ضد آب دارد و لامپ‌های رنگی جذابی در درپوش آن نصب شده‌اند که تمیز بودن آب یا نیاز به شارژ را نشان می‌دهند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها