حسین: ایران ما را شگفت‌زده کرد/ هادی: باید اشتباهات‌مان را جبران کنیم

بازیکن تیم ملی عراق پس از شکست سنگین شاگردان دیک ادووکات مقابل ملی‌پوشان کشورمان، از مردم کشورش عذرخواهی کرد و گفت که در این دیدار شگفت‌ زده شدند.

حسین: ایران ما را شگفت‌زده کرد/ هادی: باید اشتباهات‌مان را جبران کنیم

ایمن حسین پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی عراق مقابل ایران گفت: پس از اینکه نتیجه خوبی مقابل کره‌جنوبی کسب کردیم، برابر ایران موفق نبودیم. پس از گل زودهنگام ایران دچار آشفتگی شدیم و در نیمه اول بد بازی کردیم. در نیمه دوم می‌توانستیم به بازی بازگردیم و چندین بار برای گلزنی تلاش کردیم که موفق نبودیم.

وی با بیان اینکه ایران دو بار از روی ضدحملات به گل رسید و عراقی‌ها را شگفت‌زده کرد، گفت: هنوز دیدارهای زیادی پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم با جبران اشتباهات خود، به جدول مسابقات برگردیم. از هواداران عراق بابت این شکست عذرخواهی می‌کنیم و به آنها می‌گویم برای جبران تلاش خواهیم کرد.

صفا هادی، مهاجم تیم ملی عراق نیز در گفت‌وگو با «کوره»، درخصوص این مسابقه تصریح کرد: متأسفانه نتوانستیم وظایف خود را در زمین انجام بدهیم و از هواداران بابت این شکست بد معذرت می‌خواهم. شکست به معنی پایان نیست و مسابقات انتخابی جام جهانی هنوز در ابتدای کار است. باید اشتباهات خود را در این مسابقه جبران کنیم و قدرتمندانه بازگردیم.

وی با تمجید از دیک ادووکات گفت: سرمربی ما تاکتیک‌های مناسبی برای بازی در نظر گرفته بود، اما گل زودهنگام ایران روی تمرکز بازیکنان تأثیر گذاشت و آنها عملکرد خوبی نداشتند. ایران هم از اشتباهات ما بهره برد و فرصت‌های خود را تبدیل به گل کرد.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها