‌استاندار کردستان:

وضعیت اعتیاد در استان کردستان ‌نگران‌کننده است

استاندار کردستان گفت: دستگاه‌های فرهنگی آنچنان که باید در راستای مبارزه با موادمخدد و آگاه‌سازی جوانان در استان کار نکرده‌اند.

وضعیت اعتیاد در استان کردستان ‌نگران‌کننده است

بهمن مرادنیا اظهار داشت: باید کمیته‌ ای برای غربالگری و شناسایی تعداد معتادان تشکیل شود تا راهکارهای لازم برای بهبود و درمان آنها ارائه شود.

وی وضعیت اعتیاد در کردستان را نگران‌ کننده خواند و گفت: باید برنامه‌های پیشگیرانه برای کاهش معضل اعتیاد در استان برنامه‌ ریزی و اجرایی شود‌.

استاندار کردستان با ابراز تاسف از اینکه معتادان پس از انتقال به کمپ‌ های ترک اعتیاد، کماکان اعتیاد خود را ترک نمی‌ کنند، تصریح کرد: باید این دسته از افراد معتاد که تمایلی به ترک اعتیاد ندارند، را با درمان و برنامه‌ های دیگر تشویق به ترک کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از خانواده‌ های معتادان متجاهر دارای تمکن مالی هستند، افزود: اینها باید خودشان بخشی از هزینه درمان را متقبل شده و افراد نیازمند را نیز باید دولت حمایت کرده تا از بلای خانمان‌ سوز اعتیاد رهایی پیدا کنند.

مرادنیا با ابراز گله‌ مندی از اینکه دستگاه‌ های فرهنگی آنچنان که باید در راستای مبارزه با مواد مخدر و آگاه‌ سازی جوانان در استان کار کنند، نکرده‌ اند یادآور شد: ریشه‌ کنی اعتیاد مستلزم همکاری و حمایت همه خانواده‌ هاست.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها