مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر:

با خاموشی ها خداحافظی کنید؛ قطع برق بخش خانگی به صفر رسید

مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر گفت: پس از چند هفته قطع برق در کشور، میزان خاموشی ها در بخش خانگی در این هفته تقریبا به صفر رسیده است.

با خاموشی ها خداحافظی کنید؛ قطع برق بخش خانگی به صفر رسید

مسعود صادقی مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر گفت: خوشبختانه با عنایت به برنامه‌های تنظیم شده در تمامی ارکان صنعت برق در حوزه تولید، انتقال، توزیع، دیسپاچینگ ملی و... در این ایام با وجود همکاری‌ های مشترکان مدیریت بار انجام شده و شاهد عدم قطعی برق هستیم.

وی ادامه داد: اگر روند کاهش دما با همین روند انجام شود تا پایان هفته خاموشی صورت نخواهد گرفت، ولی نیاز است این همکاری‌ ها توسط بخش خانگی، صنعتی و کشاورزی صورت گیرد تا پایان این ماه و عبور از فصل گرما شاهد خاموشی نباشیم.

مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر بیان کرد: پس از چند هفته خاموشی های گسترده در کشور، میزان قطعی برق خانگی در این هفته تقریبا به صفر رسیده است و پیش بینی می شود در روزهای آینده نیز همین روند ادامه داشته باشد.

صادقی در پایان تصریح کرد: قطعی برق، این هفته به صفر رسیده است به طوری که در بخش خانگی مجبور به اعمال خاموشی نشده‌ایم، خوشبختانه با توجه به تغییرات انجام شده در مصرف و برنامه ریزی‌ های صورت گرفته، صنایع ما در ساعات پیک مصرف در حال تامین برق صنایع خود هستند و ضرورت دارد در بخش صنعت برق الگوی مصرف رعایت شود.

منبع: خبرفوری

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • دعا
    0

    وزیر نیرو نامه نوشته گفته دعای صحیفه سجادیه بخوانید تا باران بیاید وو مشکل اب حل شود. الان هم بکمک خنک شدن هوا قطعی برق کم شده. پس شما برنامه ای برای توسعه و کار در این صنعت نداری جز دعا؟؟

  • شاقلی بادام
    0

    برق ما همین الان قطع شد

  • سبحان
    0

    دروغ نمیدونم تواین مملکت اسلامی میخد تموم بشه آخه...چرا هرروز برق قسمتی از شهرک اندیشه فاز یک شهریار داره قطع میشه ومحلهایی که مسئولین ونمایندگان سکونت دارن قطع نمیشه بابا شما چقدر.....هستید تا دنیا دنیاست ضعیف ضعیفتر وغنی غنیتره ودر بحث قطع برق هم دارین ضعیف کشی میکنید از خبر فوری خواهانم یا مراجعه کنه به محل یا از سایت اندیشه از نظرات مردم واطلاعت مردمی استفاده کنید که مردم شهریار وشهرکها چی میکشند وشهرستان شهریار داره جبران خاموشی های تهران رو میده وظلم از این بدتر ای شمر های زمانه اینقدر دروغ به ملت تحویل ندین بیچاره کردین مردمو

  • مح
    0

    تقریبا چقدر

  • کیان
    0

    دولت دروغگو دقیقا همین الان که دارم متن رو تایپ میکنم برق ما قطع است

  • امیر
    0

    منت هم میگذارین ؟ حق قطع برق ندارین و نداشتین . برای چی باید برق قطع میشد ؟ همین دیروز برق ما یکساعت رفت . کجا تموم شده ؟؟ برای حقوق اولیه منت هم میگذارین ؟ عوضی ها . ی مشت بی سواد

  • آزاد
    0

    بی پدرهای دروغگو همین الانی گه این رو خوندم از ساعت سه بعد از ظهر برق قطع شده و هنوز هم ساعت پنج نیامده آخه خجالت بکشید چقدر دروغ از شهرک سعدی شیراز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها