سواستفاده سارق از غیبت صاحبخانه/ ۵ بارسرقت از یک خانه!

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای خبر داد که در غیاب صاحبخانه، پنج مرحله به منزلش دستبرد زده بود.

سواستفاده سارق از غیبت صاحبخانه/ ۵ بارسرقت از یک خانه!

سرهنگ سعید دالوند از دستگیری سارق حرفه ای منزلی خبر داد که در غیاب مالباخته 5 مرحله به منزل وی دستبرد زده بود.

سرهنگ کارآگاه دالوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: بیست و سوم خرداد پرونده ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری 122 دربند تشکیل و حسب دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت که ساعت 9 صبح بیست و پنجم اردیبهشت ماه برای انجام امورات شخصی به شهرستان عزیمت کرده و در ساعت 9 شب نوزدهم خرداد ماه هنگام بازگشت به منزلش واقع در نیاوران پس از ورود به حیاط خانه مشاهده کرده که درب منزل با است و پس از ورود به آپارتمان هم با بهم ریختگی وسایل منزل مواجه و طی بررسی مشخص شد که اموال به ارزش بیش از یک میلیارد ریال توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

کارآگاه دالوند افزود: با اعلام شکایت مالباخته، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت و در مرحله اول کارآگاهان در محل وقوع جرم حاضر شده و طی بررسیهای بعمل آمده مشخص گردید سارق یا سارقان از روی دیوار وارد حیاط شده و پس از تخریب درب ورودی اقدام به سرقت اقلام منزل شاکی کرده اند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در تحقیقات محلی مشخص شد در زمان غیبت شاکی، یک نفر مرد با کمک لوله گاز از روی دیوار وارد حیاط شاکی شده و بعد از گذشت دقایقی با یک کیسه که در دست داشته از خانه شاکی خارج و محل را ترک می کند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با توجه به اموال سرقتی مورد ادعای شاکی که بیشتر از اموالی بود که در دست داشت، مجددا نسبت به بازبینی مجدد فیلم ها اقدام و مشاهده شد سارق طی چندین مرتبه در ساعات و تاریخهای مختلف از طریق لوله گاز وارد منزل شاکی شده و در مرحله آخر با یک نفر دیگر وارد منزل شده وپس از دقایقی با مقادیری از اموال از منزل خارج و محل را ترک می کند که در تصاویر بدست آمده در هنگام ورود سارق به منزل شاکی یک دستگاه خودروی تیبا در روبروی منزل شاکی لحظه ای توقف و با سارق صحبت می کند.

سرهنگ کارآگاه دالوند افزود: پس از اخذ دستور قضائی مالک خودرو به اسم اکبر به این پلیس دعوت و در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت راننده آژانس است که پس از بررسی‌های بیشتر مشخص شد نامبرده درساعت 17 تاریخ 19 خرداد ماه به آدرس منزل شاکی اعزام و نسبت به جابجایی مسافر اقدام کرده که پس از استعلام مشخصات شخص گیرنده سفر، اسم مجید استخراج شد که در بررسیهای بعمل آمده معلوم شد که سارق منزل شاکی و از سابقه داران حرفه‌ای منزل است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت: با هماهنگی مقام محترم قضایی طی یک ماموریت غافلگیرانه و موفقیت آمیز مجید در مخفیگاه خود واقع در دربند دستگیر و به این یگان دلالت شد؛ متهم در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف واعلام داشت سرقت موصوف را طی 5 مرحله انجام داده که در مرحله نهایی توسط دوستش به اسم امید اقدام به سرقت منزل شاکی کرده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم که با عناوین سرقت و مواد مخدر تحت تعقیب مرجع قضایی بوده پس از صدور قرار مناسب تحویل زندان شد و اقدام جهت دستگیر همدست و مالخر وی ادامه دارد.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها