دستگیری اعضای باند سارقان منزل در اشتهارد

فرمانده انتظامی اشتهارد از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان منزل با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری اعضای باند سارقان منزل در اشتهارد

علی عزیزی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت منزل در سطح شهرستان اشتهارد، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که سارقان در یک باند چهارنفره در ساعات پایانی شب خانه‌های خالی از سکنه را شناسایی کرده و پس از اطمینان از خالی بودن منزل، با شیوه‌های تخریب درب و توپی زنی وارده آن‌ها شده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با بیان اینکه کارآگاهان با به کارگیری اقدامات پلیسی-اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان در این شهرستان شدند، اظهار داشت: بلافاصله اکیپی از مأموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه سارقان اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۴ نفر آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به ۳۰ فقره سرقت در سطح شهرستان اشتهارد، گفت: سارق پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

عزیزی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده متذکر شد: تجهیز واحدهای مسکونی به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی تا حد زیادی چشم طمع سارقان برای سرقت از آن‌ها را دور می‌کند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها