مدیرکل آموزش و پرورش استان:

برای بازگشائی مدارس در هرمزگان تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای بازگشائی مدارس در هرمزگان تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم.

برای بازگشائی مدارس در هرمزگان تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم

ایرج بیت اللهی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری ، شرایط کشور عادی نیست، برای بازگشائی مدارس، تابع تصمیمات و سیاست های ستاد ملی هستیم.

وی افزود: بازگشائی برای همه دانش آموزان در تمامی پایه ها از اول مهرماه ۱۴۰۰ می باشد و مدارس روستائی و کم جمعیت که امکان فاصله گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها وجود دارد، به شکل حضوری می توان برگزار کرد.

بیت اللهی، فراهم شدن زیر ساخت های بهداشتی برای یادگیری حضوری را مهم برشمرد و گفت: واکسیناسیون فرهنگیان، دانش آموزان، رانندگان سرویس مدارس و والدین و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی از الزامات برگزاری کلاس ها به صورت حضوری می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: تبلت دانش آموزی یکی از زیر ساخت های مورد نیاز در یادگیری غیر حضوری است که در این راستا بیش از چهار هزار دستگاه با کمک نهادهای حمایتی، صنایع و خیرین، بانک ها و غیره در سال تحصیلی گذشته تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

۱۰۰۰ دانش آموز بی بضاعت هرمزگان صاحب کتاب شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: با کمک خیرین بزرگوار استان، کتب درسی بیش از یک هزار دانش آموز هرمزگانی خریداری شد.

بیت اللهی گفت: هیچ دانش آموزی نباید به دلایل کم بضاعتی از تحصیل محروم شود و آموزش و پرورش تمام تلاش خود را در برطرف کردن مشکلات و مسائل تحصیل دانش آموزان بکار گرفته است.

وی افزود: با کمک خیرین بزرگوار و برخی نهاد های همراه، هزینه خرید کتب درسی بیش از یک هزار دانش آموز استان که عمدتاً در شرق استان هستند، پرداخت شده است.

به گفته بیت اللهی، تهیه نوشت افزار، البسه و همچنین کیف و کفش برای دانش آموزان کم بضاعت نیز توسط خیرین و نهادهای حمایتی در حال پیگیری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: روح انفاق و ایثار در حوزه مسئولیت های اجتماعی در جامعه باید بیش از پیش افزایش یابد و نهادها، صنایع، خیرین و جامعه باید نگاه ویژه ای به دستگاه تعلیم و تربیت در راستای بستر سازی لازم برای توسعه پایدار کشور داشته باشند.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها