عاملان شهادت ستوان یکم «دالمن» در اهواز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عاملان شهادت ستوان یکم «دالمن» در شهرستان اهواز خبر داد.

عاملان شهادت ستوان یکم «دالمن» در اهواز دستگیر شدند

سردار سید محمد صالحی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های مسلحانه باندی و سریالی در شهرستان‌های اهواز، دزفول، شوش، شوشتر و حمیدیه، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و کار اطلاعاتی، محل اختفا سرکرده باند را که از سارقان سابقه‌دار و متواری بوده به هویت مشخص در منطقه گلدشت اهواز شناسایی کردند.

سردار صالحی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد اشاره اعزام شدند که سارقان به‌محض رؤیت مأموران اقدام به فرار کرده اما در عملیات تعقیب و گریز و مقاومت سارقان، مأموران پلیس با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، سارقان را زمین‌گیر و در نهایت سه نفر از اعضای باند مزبور را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد: متهمان در بدو تحقیقات اعتراف به بیش از ۶۰ فقره سرقت موتور، پنج دستگاه خودرو، ۲۵ فقره سرقت احشام از شهرهای پیش گفته و همچنین یک دستگاه خودرو و ۱۰ فقره سرقت مسلحانه احشام در شهرستان دهلران کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در ادامه تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به دو مورد تیراندازی به سمت مأموران گشت پلیس شوش صراحتاً به تیراندازی به سمت مأموران کلانتری ۱۵ دزفول که باعث شهادت ستوان یکم «سجاد دالمن» در ۹ مردادماه سال جاری شده بود، معترف شدند.

سردار صالحی افزود: بازسازی اولیه صحنه ارتکاب جرم و تیراندازی به سمت مأموران نیز با حضور سارقان و بازپرس مربوطه انجام شد.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان به سوابق متعدد کیفری سرکرده باند اشاره و بیان کرد: متهم مورد اشاره پس از آزادی از زندان در سال ۹۸ شروع به سرقت‌های مسلحانه کرده و در منطقه حاشیه استان‌های خوزستان و ایلام خود را مخفی می‌کرده که با هوشیاری کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها