واکنش دشان به حرف و حدیث‌ ها درباره خروج امباپه از اردوی فرانسوی‌ ها

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره دلیل خروج مهاجم پاری‌سن‌ژرمن از اردوی خروس‌ها را توضیح داد.

واکنش دشان به حرف و حدیث‌ ها درباره خروج امباپه از اردوی فرانسوی‌ ها

در پی به وجود آمده شائبه‌هایی درباره دلیل خروج غیرمنتظره کیلیان امباپه از اردوی تیم ملی فرانسه، دیدیه دشان سرمربی خروس‌ها تأکید کرد بازگشت مهاجم 22 ساله تیمش به پاریس هیچ دلیلی جز مصدومیت نداشته است.

دشان که شاگردانش امشب در دور پنجم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، در اوکراین به مصاف تیم ملی این کشور می‌روند، گفت: کیلیان در پایان بازی قبلی‌مان دردی در پایش احساس کرد. او معاینه و گفته شد که مصدومیش جدی نیست اما این بدان معنا نبود که هیچ مشکلی دیگری ندارد و اگر بازی می‌کرد این احتمال وجود دارشت که مصدومیتش تشدید شود و چندین هفته دیگر و شاید بیش از یک ماه خانه‌نشین بود.

دشان ادامه داد: او در جریان بازی‌های تیم باشگاهی‌اش دچار این مصدومیت شده بود. در ماه می هم او با همین مصدومیت مواجه شده بود. تقریباً همان احساسی را نسبت به این مصدومیت داشت که باعث شد بازی برگشت پاری‌سن‌ژرمن برابر منچسترسیتی (در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا) را از دست بدهد. از آنجایی هم که بودنش در کنار ما فایده‌ای نداشت من دلیلی برای نرفتنش نمی‌دیدم. پس بهتر بود برگردد تا از فرصت اندکی که دارد برای بهبود مصدومیتش استفاده کند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها