مدیر روابط‌ عمومی سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری:

آتش سوزی در آسانسور سه زنجانی را گرفتار کرد

مدیر روابط‌ عمومی سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش‌ نشانان ۳ نفر را که در کابین آتش‌گرفته آسانسور محبوس شده بودند، نجات دادند.

آتش سوزی در آسانسور سه زنجانی را گرفتار کرد

حسن غفاری اظهار کرد: ساعاتی پیش در پی تماسی مبنی بر گیر افتادن ۳ نفر در آسانسوری در منطقه شهرآرای زنجان، نیروهای آتش‌ نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حریق کابین آسانسور موجب شده بود که دو کودک و یک زن سالخورده در آسانسور گرفتار شده و کل ساختمان دچار دودگرفتگی و آتش‌ سوزی شود که برای انجام سریع عملیات ۱۵ نفر از نیروهای آتش‌ نشانی از سه ایستگاه به همراه پنج خودرو به محل اعزام شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه دود ناشی از حریق کابین آسانسور موجب شده بود و ساختمان دید کافی نداشته باشد، افزود: همین امر موجب تنگی نفس یک کودک شده بود که با اقدام به موقع آتش‌نشان زنجانی به سلامت از این حادثه بیرون کشیده شد.

غفاری با بیان اینکه ساختمان محل حریق چهار طبقه و دارای ۸ واحد مسکونی بوده است، تصریح کرد: با توجه به مسکونی بودن ساختمان، عملیات سخت بوده و یک ساعت به طول انجامید که در این راستا کل ساختمان تخلیه و برای حل دودگرفتی از دودبند در ساختمان استفاده شد.

مدیر روابط‌ عمومی سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه هنوز هم آتش‌ نشانان در محل حادثه مشغول انجام عملیات هستند، خاطرنشان کرد: هم‌ اکنون آتش کاملاً خاموش شده و عوامل مشغول ایمن‌ سازی محل هستند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها