رئیس بسیج رسانه خبر داد:

مشارکت خبرنگاران گیلان در آزادسازی زندانیان به نیابت از سفر اربعین

رئیس بسیج رسانه گیلان اظهار کرد: اصحاب رسانه با اندک درآمد خود درصدد باز کردن مسیر آزادی زندانیان بوده تا با پیروی از مولای خود اباعبدالله(ع) در مسیر حریت و آزادگی گام بردارند.

مشارکت خبرنگاران گیلان در آزادسازی زندانیان به نیابت از سفر اربعین

مهدی پارسا با اشاره به فعالیت حرفه‌ ای اصحاب رسانه در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ‌ سازی افزود: اصحاب رسانه همواره سربازان خط مقدم جبهه فرهنگ بوده و پیشگامی در فعالیت‌ های جهادی در راستای فرهنگ  سازی را از رسالت حرفه‌ ای خود قلمداد می‌ کنند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه به نیابت از زیارت امام حسین(ع) در اربعین تصمیم به مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم نقدی دارند، گفت: خبرنگاران استان گیلان این بار در یک اقدام جهادی در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان(ع) پای در مسیر گره‌گشایی برداشتند تا با گلریزان رسانه‌ای بتوانند زندانیان جرایم نقدی را از بند زندان آزاد کنند.

پارسا با بیان اینکه بسیج رسانه استان گیلان با ایجاد پویش «نذر آزادی» بستر گلریزان یک ماهه اصحاب رسانه را فراهم کرده است، یادآور شد: اصحاب رسانه و همه خیرین نیک اندیشی که می‌خواهند در این گلریزان رسانه‌ای شرکت کنند، می‌توانند مبالغ نقدی خود را به شماره ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۲۲۳۰۱ به نام «گروه جهادی شهدای رسانه» واریز کنند و دستگیر کسانی باشند که چشم به راه کمک خیرین هستند.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها