عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

رئیسی به خاطر مردم جان خود را به خطر می‌اندازد/ خوزستان ثروت زیرزمینی هنگفتی دارد اما از شدت محرومیت رنج می‌برد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: رئیس جمهور حاضر است که فداکاری کند و حتی جان خودش را در شرایط سخت کنونی به خطر بیاندازد و جان خود را بدهد اما از حضور در بین مردم غفلت نکند.

رئیسی به خاطر مردم جان خود را به خطر می‌اندازد/ خوزستان ثروت زیرزمینی هنگفتی دارد اما از شدت محرومیت رنج می‌برد

«غلامرضا مصباحی مقدم» در رابطه با سفر رئیس جمهور به خوزستان و پیام آن برای مردم، اظهار کرد: سفر آقای رئیس جمهور به خوزستان پیام خیلی خوبی دارد و آن معنای توجه ویژه به این استانی است که درعین اینکه ثروت زیرزمینی هنگفتی برای کشور ما دارد اما از شدت محرومیت هم، رنج می برد.

او افزود: این پیام نشان اولویت دادن به مشکلات این استان و حل و رفع مشکلات مردم این منطقه است وحکایت از این می کند که رئیس جمهور کسی نیست که فقط در دفتر کارش بنشیند و از دور نظارت کند یا احیانا برای حل مشکلات دستوری بدهد خود اینکه در صحنه حضور پیدا می کند و با مردم گفتگو می کند، حکایت از مردمی بودن رئیس جمهور است.

مصباحی مقدم تاکید کرد: ما علاوه بر سفر رئیس جمهور به خوزستان دیدیم که در داروخانه حضور پیدا کردند و در بیمارستانی که بیماران کرونایی در آنجا بستری هستند، یعنی رئیس جمهور حاضر است که فداکاری کند و حتی جان خودش را در چنین شرایط سختی به خطر بیاندازد و جان خود را بدهد اما از حضور در بین مردم غفلت نکند. حضور در بین مردم این اثر را دارد که مردم احساس می کنند که گوش شنوایی برای شنیدن اعتراضات، مشکلات و پیشنهادات آنها وجود دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد دیپلماسی کشور در دولت جدید ادامه داد: با توجه به اینکه عبداللهیان سابقه معاونت امور عربی و آفریقایی وزارت خارجه دارد می توان منتظر تغییرات خوبی در آینده روابط ایران با کشورهای همسایه بود و علاوه بر این رئیس جمهور هم اعلام کردند که اولویت ما کشورهای همسایه و منطقه است.

او در پایان افزود: اولین اقدامات وزیر خارجه باید ارتباطات تنگاتنگ با کشورهای منطقه باشد و به گونه ای عمل کند که کشورهای منطقه اعتمادشان جلب و روابط آنها تعمیق شود و این خیلی کمک می کند که ما در سطح بین المللی هم بهتر روابط برقرار کنیم.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • رضا
    0

    همه چیز خیلی گران شد رفتنش چه فایده مهم تتغیر است اتفاق نمی‌افتد نمایش فایده ندارد

  • کیان
    0

    خوزستان مثل جیب مسوولان و آقازده و خود شما دوستان است که ثروت عظیمی در آن جا دارد ولی مردم ایران وری همین زمین با مشکلات عدیده‌ای در حال گذران عمرند که به عنوان مثال حاج باقر به مقداری از این ثروت هایی عظیم دست یافت و آن را در لواسان و بخش های خوش آب و هوا در بین دوستان و هم رزمان نذر و بخش کرد و ما بقی آن را نیز در خیریه همسر و یک مدرسه چند هزار متری برای گل پسر هزینه کرد و خداوند راشکر هست برای این همه نعمت

  • رئیسی
    0

    رفتن میان مردم خیلی خوبه .وای با انشالله ماشاالله کار درست نمیشه .به عمل براید نه به سخن .مردم کار وعمل را باید با تمام وجودشون احساس کنند باید ارزاق ومایحتاج عمومی مردم ارزان بشه عدالت وبرابری اجرا بشه که هیچوقت نمیشه تو شهر ما طرف کارمند وزارتخانه است اومده توروستا ویلا درست کرده مثل بهشت همه امکاناتی بهش دادند حالا خود اون کشاورز میخواد دور یک قسمت ملک خودش دیوار بکشه میگن غیر قانونیه .رئیسی بیا درستش کن

  • محمد علی
    0

    زندگی مردم 43 سال فدای مسئولان بدون برنامه شد ومشکلات بیکاری ازدواج مسکن معیشت به انها تحمیل شد حالا ا گر یکنفر فذا هم بشود جای دوری نمی رود خیلی از شهدای ما بدون ادعا خودرا فدای ملت واسلام کردند که از انها وراه انها حسابی نیست خدا عاقبت همه مارا ختم به خیر کند

  • مهرداد سربندی
    0

    اقای مصباحی مقدم که مقدمه مصباح یزدی هستی. رئیسی تا به امروز چند بار به خاطر مردم تا پای مرگ پیش رفته که شما اینطور با اطمینان حرف مفت میزنی؟ تا چند کنم ناله که ای وای خدا کو؟ مرگتون چیه که این همه دروغ میگوییدلجامصب روز اول احمدی نژاد معجزه هزار سومتون بود بعد شد ابلیس مجسم. حالا هی پاچه های رئیسی را بمالید بعد چه شود خدا عالم است. چرا نمی گذارید خودش خودش را نشان دهد و به دیگران بگوید چند مرده حلاج است؟ چرا اینقدر به دنبال کلاه گذاشتن سر مردم هستید؟ خدا ازتان نگذرد.

  • انشاله
    0

    انشاله که برای جان مردم باشد و نه چیز دیگری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها