سقوط مینی بوس به دره در پلنگان ۱۶ کشته بر جای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: امدادگران هلال‌احمر با اعزام به محل حادثه مرگبار سقوط مینی بوس به دره در محور پلنگان به کامیاران نسبت به رهاسازی ۱۶ فوتی و امداد به ۱۰ مصدوم اقدام کردند.

سقوط مینی بوس به دره در پلنگان ۱۶ کشته بر جای گذاشت

پیام جلالی مدیرعامل این جمعیت درباره این حادثه گفت: پس از اعلام وقوع سانحه توسط اورژانس ۱۱۵ با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر در ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ و درخواست پشتیبانی عملیات از جمعیت هلال احمر؛ بلافاصله ۵ تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان های کامیاران و سروآباد شامل ۳ آمبولانس، ۲ خودرو کمک دار و یک خودرو مجهز به ست امدادونجات به محل حادثه اعزام شدند و با همکاری دیگر عوامل امدادی نسبت به انتقال مصدومین حادثه به بیمارستان‌های کامیاران و سنندج اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در این حادثه که در کیلومتر ۵۲ جاده‌ پلنگان به ترین به وقوع پیوست متاسفانه همه‌ سرنشینان یک دستگاه مینی‌بوس که از مریوان عازم منطقه بودند کشته و زخمی شدند.

وی تاکید کرد: همه‌ سرنشینان مینی بوس ساکن یکی از روستاهای مریوان بوده و متاسفانه در جاده‌پالنگان به این حادثه‌ مرگبار دچار شدند.

دکتر پیام جلالی تاکید کرد: با توجه به بالا بودن تعداد افراد مصدوم همه امکانات خودرویی و تیم های موجود در شهرستان کامیاران شامل ۱۵ نفر نجاتگر به سر صحنه اعزام شده و به مصدومین کمک رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان اضافه کرد: پس از انتقال مصدومین به بیمارستان کامیاران به دلیل وخامت حالشان، یکی از مصدومین توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به سنندج منتقل شد.

منبع: ایسنا

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها