مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان:

کمبود واکسن کرونا در کردستان/ تزریق فعلا انجام نمی ‌شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به علت کمبود واکسن کرونا روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته آینده مصادف با سیزدهم و چهاردهم شهریور ماه در این استان واکسیناسیون انجام نمی‌ شود.

کمبود واکسن کرونا در کردستان/ تزریق فعلا انجام نمی ‌شود

آرزو فلاحی دلیل اصلی این امر را مربوط به پروسه انتقال، ارسال و توزیع واکسن از مرکز به استان کردستان عنوان کرد و گفت: اجرای هر یک از این مراحل زمان بر بوده و باید مقدمات لازم و کافی برای توزیع واکسن ها در شهرستان ها و مراکز واکسیناسیون استان صورت بگیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اشاره به اینکه با تسریع در ارسال و توزیع واکسن های مورد نیاز در کردستان، فرایند واکسیناسیون از روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه به بعد در سطح تمامی شهرستان های استان از سر گرفته می شود، تصریح کرد: افرادی که زمان دریافت واکسن آنان فرارسیده است می‌توانند در روزهای مذکور به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

فلاحی یادآور شد: تا این لحظه تزریق واکسن کرونا در استان با سرعت در حال انجام بوده و روزانه 12 هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است.

وی در ادامه از تکمیل ظرفیت بستری بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: تخت‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان و حتی بخش‌های مزمن نیز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

این مقام مسئول با تاکید بر این مهم که روند افزایشی در بستری بیماران و موارد ابتلا به کرونا در استان ادامه دارد، افزود: آمار ابتلا در حال حاضر رو به صعود است و اگر این روند ادامه پیدا کند طی یکی دو هفته دیگر با افزایش آمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا مواجه خواهیم شد.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها