عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

در مدیریت کرونا در کشور باید تجدید نظر شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در مدیریت کرونا در کشور باید تجدید نظر شود زیرا هزینه‌هایی که تاکنون در واردات دارو و دیگر مسائل صرف شده، مشکل‌گشا نبوده است.

در مدیریت کرونا در کشور باید تجدید نظر شود

مجتبی یوسفی اظهار کرد: در مدیریت کرونا در کشور باید تجدید نظر شود زیرا هزینه‌هایی که تاکنون در واردات دارو و دیگر مسائل صرف شده، مشکل‌گشا نبوده است.

وی افزود: عددهای مختلفی در خصوص واردات داروهای مرتبط با کرونا به کشور مطرح شده است که برخی از این مبالغ برای ما قطعی هستند در صورتی که حتی برخی از این داروها هیچ اثری روی درمان کرونا ندارند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برای مقابله با کرونا، عددهای هنگفتی از صندوق توسعه کشور برداشت شده است اما وضعیت شیوع کرونا به این شکل است که همچنان درگیر آن هستیم. این به معنای آن است که در حوزه‌هایی که تصمیم‌گیری شده، مدیریت کرونا غلط بوده است و به این دلیل، به نتیجه مطلوب که مهار این بیماری است، دست پیدا نکرده‌ایم.

وی افزود: باید در مدیریت کرونا در کشور تجدید نظر انجام شود. به جای واردات داروهایی که اثری بر روی درمان کرونا ندارند، به واکسیناسیون بپردازیم و البته این کار هم با دقت به سلامت واکسن های وارداتی انجام دهیم.

یوسفی با بیان اینکه جان مردم ایران خط قرمز است، گفت: ایران آزمایشگاه برخی کشورها برای واردات واکسن نیست و باید بر واردات واکسن نظارت جدی شود. از طرف دیگر، در هر جای دنیا که واکسن با سلامتی تاییدشده وجود داشته باشد، باید آن را وارد کشور کرد و هیچ محدودیتی نباید در این زمینه وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: البته فرمایش مقام معظم رهبری در ممنوعیت واردات واکسن از کشورهای آمریکا و انگلیس که همیشه دشمنی خود را با مردم ایران ثابت کرده‌اند یک اصل است که باید در دستور کار مسئولان باشد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: واردات واکسن باید با سرعت بیشتری انجام شود و از هر جایی به جز کشورهای آمریکا و انگلیس که امکان واردات واکسن تاییدشده وجود داشته باشد، باید این کار انجام شود.

وی گفت: اگر در دولت گذشته از سوی برخی از افراد در مدیریت کرونا قصور وجود داشته است، حتما باید به آن رسیدگی شود و مجلس نیز قطعا پیگیر این مساله خواهد بود.

منبع: بتاب نیوز

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • منصور
    0

    چشم آقای هیئت رئیسه . البته نمایندمونو تو باشی الان تو بهشت هستیم

  • ناشناس
    0

    این حرف های پیرزنکی است ؟

  • محمد
    0

    از مستعان استفاده کنید !!!!!

  • امیر1
    0

    اگر این حکومت را دست خاله من بدهید از شما بهتر این کشور ومردم را نگه می دارد وای به حال من و فرزندان من با طرز تفکر شما مسولان .فاتحه.

  • جانمفت
    0

    هر چه میخواهید و میتوانید آزمون و خطا کنید

  • صبایی
    0

    یوسفی : در مدیریت کرونا باید تجدید نظر شود . آنها کم و بیش کارهایی انجام داده اند و بعضآ هم ناشیانه مقداری ارز . باید مدیریتی بیاید که تمام ارز متعلقه به واردات واکسن کرونا را یکجا هاپولی کند و الیته من هم مشورت لازم را به انها خواهم داد . چون ما نمایندگان همیشه طرف مشو رت این قبیل افراد هستیم .

  • آه
    0

    نه تو رو خدا این کار نکنید . مگر می خواهید خودتان را بدبخت کنید . الان با کرونا همه جوره دارید سود می کنید ، از کم شدن یارانه بگیرها ، جریمه ی ماشین ها ، افزایش قیمت دارو ، ترسیدن مردم از اعتراض و ریختن به خیابان و ...

  • شهرام.ر
    0

    در مدیریت کل مملکت باید تجدید نظر کرد .

  • متفاوت
    0

    لاالله والالله،یک نه بگو نه ماه تمام روی دلت نگه ندار.یا زنگی زنگ یا رومی روم.شما ازچه مکتبی پیروی میکنید؟

  • غیر قابل نشر
    0

    ما معمولا" تا هزینه های گزاف نپردازیم وسرمون محکم به سنگ نخورد .به فکر تجدید نظر نمی افتیم .

  • ساچو
    0

    این بچه چی میگه؟!خب آدم......تاجر ایرانی میره با قیمت بالاتره از کشور ثالث ۲برابر گرانتر واکسن میخره. و بعد در رابطه بادرمان: از نوع فرمودند( به یاد سربازی) مسخره است

  • حجت الاسلام پناهیان
    0

    اول از همه در مدیریت حوزه‌های علمیه (انگلستان) باید تجدید نظر بشه

  • سردار الاغ
    0

    هم اکنون با مدیریت جهادی سردار فرمانده مشغول صادرات واکسن فخرا به آمریکا هستیم

  • ناشناس
    0

    اگر تمامی افراد کشور هم واکسینه شوند اگرچه تلفات انسانی را تا حدود زیادی در افراد کهنسال و زمینه ای بطور موقت مهار می کند اما سبب مهار کرونا در کشور نخواهد شد. استفاده از ماسک در تمامی اماکن عمومی را اجباری کنید.

  • مردم
    0

    تو رو خدا یکی توضیح بده چطور یه اتوبوس با چندین مسافر حق تردد دارند همگی تو یک سقف سربسته کرونا نمیگیرن انوقت یک خودروی شخصی با دو نفر سرنشین کرونا میگیرن !!!

  • منتقد
    0

    مدیریت شما که عالی و الگو بود برای جهان و دیگر کشورها!!!! مگه تو کتاب های درسی نگفتید که بهترین شیوه کنترل کرونا و تزریق واکسن را داشتید!!!!! شرم و ننگ بر شما تاریخ در خصوص این فرمان کشتار به خوبی قضاوت خواهد کرد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها