‌‌انتقاد فرماندار همدان از جانمایی نامناسب برخی ‌فروشگاه های زنجیره‌ ای‌

فرماندار همدان گفت: در فضای مجازی ضمن نظارت عمومی، امکان به چالش کشیدن هر اقدامی وجود دارد بنابر این باید به گونه ای اقدام کرد که اعتماد مردم بعنوان مهمترین سرمایه بازار لطمه ای نبیند.

‌‌انتقاد فرماندار همدان از جانمایی نامناسب برخی ‌فروشگاه های زنجیره‌ ای‌

محمد علی محمدی اظهار داشت: همکاری فروشگاه ‌های زنجیره ای در توزیع کالا های اساسی و اقدامات بهداشتی آنها در شرایط کرونایی قابل تقدیر است.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت آینده نگری و تامین کالاهای مورد نیاز مردم گفت: جانمایی نامناسب برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله نقاط ضعف شهر همدان است.

وی با این توضیح که باید ضمن رعایت حریم صنفی پراکندگی این مراکز بنحوی باشد که باعث سهولت دسترسی شهروندان در اقصی نقاط شهر شود عنوان کرد: جانمایی این مکان‌ها باید سبب کاهش سفر به بافت مرکزی شود.

فرماندار همدان بازار را یکی از مهمترین ارکان مراکز جمعیتی برشمرد و عنوان کرد: فعالیت بازار به عنوان یک سرمایه اجتماعی همواره باید همراه با اعتماد سازی باشد.

وی درباره نقش فضای مجازی در وضعیت بازار بیان کرد: در فضای مجازی ضمن نظارت عمومی، امکان به چالش کشیدن هر اقدامی وجود دارد.

محمدی گفت: با توجه به مباحث ذکر شده درباره فضای مجازی باید در بازار به گونه ای اقدام کرد که اعتماد مردم به عنوان مهمترین سرمایه بازار لطمه ای نبیند.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها